A vadonatúj,nemzetközi standardoknak megfelelő wellness és konferencia profillal rendelkező hotel egész évben várja az üdülő- és üzleti vendégeket. Minden szobából látható a Balaton csodálatos panorámája. Egyaránt biztosítva van a nyugodt pihenés, és lehetőség van színvonalas rendezvények
Regisztráció

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton****

Balatonalmádi (Magyarország)
Cím: 8220 Balatonalmádi, Bajcsy-Zsilinszky u. 14.

H: 10:00-20:00

› Pezsgőfürdő
› Uszoda

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** vélemények

Nagyon szeretem a szemelyzetet, a csodas kilatast, a jo ellatast, a beket, nyugalmat,

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Kovach Antal

Vélemények elrejtése

A szálloda magas szintű szolgáltatást biztosít, figyelmesek a recepciónál és segítőkészek, az önkiszolgáló éttermi kiszolgálás nagyon jól működik nincs kiüresedett ételtál hanem mindég folyamatosan figyelik hogyan fogy az étel és utána töltenek, az ételek változatosak és igen finomak

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Hollay György

5 fős családunk ( 2 felnőtt, 3 gyerek ) töltött el 2 éjszakát a szállodában.2 egybenyitható szobát kaptunk, ami nagyon jó megoldás nemcsak kis gyerekek esetén. A két szoba között egymás mögött két ajtó volt, így biztosítva a hangszigeteltséget, mindkettőt becsukva olyan volt, mintha fal lenne ott is, nem ajtó. Mindkét szoba felől zárni lehetett. Így biztosítva volt az elkülönülés lehetősége is, és az is, hogy apartmanszerűen össze is lehessen nyitni. Mindkét szobában van fürdőszoba. A szobák mérete megfelelő. Az ételek nagyon finomak, reggelinél és vacsoránál is nagyon sokfajta étel van, a reggelinél más,hasonló kategóriájú szálladában nem tapasztaltunk ekkora választékot. Animációs programokon is részt vettünk, meg voltunk elégedve.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Nagy Zoltánné

Vélemények elrejtése

Hotel Ramada****-Balatonfüred- maximálisan elégedettek voltunk a hotel wellness szolgáltatásaival is.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Turzán Hajnalka

Újra voltunk, nagyon kellemes volt minden. a személyzet is kiváló. A reggeli választéka No. 1 !!! Csupán 2 dolgot változtatnék meg a hotelben: - kinti gyermekmedence kellene a hotel parkjában, - a kádfüggönyt kádparavánra cserélném.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** vasas Milán

Vélemények elrejtése

Nagyon megbántam már,hogy ezt szállodát választottuk a családommal,gyermekes családoknak abszolut nem ajánlom,és egy biztos,hogy többet mi sem megyünk oda!

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** B D

Bár a wellness részt az idő rövidsége miatt nem próbáltuk, de a szoba tisztasága és az ételek zavarbaejtő bősége meghaladta várakozásunkat. A párom rutinosabb szállodalátogató mint én, de még ő is nem győzte dícsérni. Szívesen visszatérnénk.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Födelevics József

Vélemények elrejtése

Tökéletes ellátás, udvarias kiszolgálás és zavartalan pihenés jellemezte az eltöltött időszakot. Egyetlen kifogásom a televízió csatornakiosztásával volt. Egy ilyen magas színvonalú szállodánál a tv filmes csatornáit nem kellene 24 órás fizetősre tenni. Az sajnos az én tájékozatlanságom volt, hogy fordítás nélkül szándékom ellenére beadtam a szobaszámomat.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** L K

Felújításra és bővítésre készülnek, amire nagyon szükség van már

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Szakács Xénia

Vélemények elrejtése

A szoba nagyon kellemes,hatalmas ágy,nagyon kényelmes. A fürdőszobával voltak kisebb gondok. Kád volt,és ennek nagyon örültünk,viszont a zuhanyt nem lehetett megnyitni..:( ami még negatívum volt,hogy a tv adása elég szemcsés volt,és alig pár csatorna volt elérhető,ami érdekelt volna,azért plusz 1800 huf/nap fizetni kellett volna.. A reggeli bőséges volt,és nagyon finom. A szállodához tartozik strandbelépő,és nyugágy is,nagyon kellemessé téve a strandolást. Ami negatív volt,hogy érkezésünk első napján lementünk a wellnessbe,gyakorlatilag a szauna és az uszodarész üzemelt,a jakuzzi nem. Másnaptól viszont már az uszodarész SEM üzemelt,egész ott tartózkodásunk alatt... Egy wellness szállodától ennél többet vártunk volna,még szerencse,hogy jó időnk volt és a Balatonban tudtunk pancsolni.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Nagypál Ágnes

Egyáltalán nem illik a 4 csillagos kategóriába. A wellness része röhejes(Pedig ez volt az egyik kiváltó ok ami miatt odamentünk hiszen az egyik oldalon úgy olvastuk, hogy nagyon jó ez a részlege), egy nagy hideg medence van és egy 50cm2 es jakuzzi ahova 50ember próbált meg beférni egyszerre. Van squash pálya az viszont pozitív volt. Az étel nagyon rossz volt, hiába svédasztal, nem tudtam soha találni olyan ételt amit szívesen megettem volna. Ha választottam is valamit, később megbántam. A szobák egyébként rendben voltak, kiszolgálás is kedves, de nem mennék oda többet.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** C D

Vélemények elrejtése

A szállodából a panoráma csodálatos. Az ételek finomak és bő választékuak, a személyzet udvarias és figyelmes, a szálloda szolgáltatásai mindenre kiterjedőek, és szinvonalasak. A saját strandon a napozóágyak állapota már hagyott némi kivánnivalót, a jacuzziba bejutni pedig szinte lehetetlen. Összeségében, 4 igazán csodálatos napot töltöttünk el a hotelben. Visszajövünk rövidesen.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Zlinszky János

Nagy belső terek, minden szoba a balatonra néz (tényleg így van) Kedves a személyzet. wellnes rész szegényes 1 úszó és 1 pezsgőmedence, ami reggel hideg. Úszómedence egész nap hideg. Szauna fürdőruha nélküli a kiírás szerint, de nem úgy használják. A medencetér látványmedence, mert a bárban ülők üvegablakon át ezt nézhetik. Az étterem jó, bár a svédasztali kiszolgálás miatt a sok gyaloglástól elfáradtam, viszont van pezsgő a reggelihez. FEKETE PONT: utólag félpanziót kértem, a pincér viszont még az italrendelés előtt aláirattatta a számlát, nehogy elszökjek.

Ramada Aurora Hotel & Resort Lake Balaton**** Takács Balázs

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.