Wellness Hotel Szindbád akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Wellness Hotel Szindbád***+

Balatonszemes (Magyarország)
Cím: 8636 Balatonszemes, Árnyas fasor u. 1.

H-P: 9:00-21:00

› Jeges merülő
› Sakktáblás ülőmedence

Wellness Hotel Szindbád***+ vélemények

Nagyon megvoltunk elégedve a szállodával. Amit hiányoltunk egy kicsit az a konditerem.

Wellness Hotel Szindbád***+ Szabó Anikó

Vélemények elrejtése

Nagyon jól éreztük magunkat,kitűnő volt a szálloda,ételek,stb. Mindennel meg voltunk elégedve.

Wellness Hotel Szindbád***+ Horváth Zsolt

Mindenkinek ajánljuk, aki egy kellemes hétvégét szeretne eltölteni nyugodt környezetben. Mi nagyon jól éreztük magunkat itt. Sok időt töltöttünk a wellness részlegben, lesétáltunk a Balaton partra, bowlingoztunk, ping-pongoztunk, nagyon finomakat ettünk-ittunk. Tetszett a kiszolgálás, segítőkészek és udvariasak voltak. Nyáron akár hosszabb időt is eltöltenénk itt, hisz akkor a Balatonban is tudnánk fürödni, és a parton is nagyobb lenne az élet.

Wellness Hotel Szindbád***+ Szokolainé Nagy

Wellness Hotel Szindbád***+ Horváth Zsolt

Nagyon jó tapasztalataink vannak a Balatonszemesi Szindbád Hotelről, visszatérő vendégeik vagyunk. Voltunk már gyermekkel, kettesben, késő ősszel, nyáron, a fő- és utószezont is megtapasztalva. Nagyon hangulatos "békés" hely, pihenésre kiváló. A szobák harmonikusak. A személyzet kedves, az étel minősége és mennyisége is kiváló. Masszázst is igénybe vettünk. Szerencsére sok helyen jártunk már és kivétel nélkül mindenhol jól éreztünk magunkat, de ez volt az egyetlen hely, ahová visszatértünk.

Wellness Hotel Szindbád***+ Bucsi Ágnes

Vélemények elrejtése

Nagyon kedvesek és segítő készek voltak, a szolgáltatások megfelelőek. Tervezzük, hogy ismét ellátogatunk ide.

Wellness Hotel Szindbád***+ H Z

A szálloda személyzete már az előzetes telefonos egyeztetés alkalmával nagyon kedves és rugalmas volt, így már déltől elfoglalhattuk a szállásunkat, és megkezdhettük a 3 napos pihenést. Az idő nem volt túl szerencsés hozzánk, így főként a beltéri wellness részleget vettük igénybe. A kínálat elvileg minden igényünket kielégítette volna, de mégis meg kell említenem, hogy több kellemetlenséggel is találkoztunk. Általánosnak mondható, hogy a medencék vize hűvös volt. Hiába voltak nagy hőmérséklet tartományok megjelölve, még a 33-36 fokos víz is többször hűvösnek érződött. Ez nem szubjektív vélemény, másokat jobban zavart, mint minket. A medencékhez tartozó lábmosókat inkább átlépte az ember, mert mindegyik olyan koszos volt. Az egyik pezsgőfürdőben már nagyon habzott a víz. Nem szívesen ültünk bele. Sokat rontott még az összképen, hogy a pezsgőfürdők külső faburkolata több helyen már teljesen elkorhadt, hiányos volt. A meleg vizes medence élményelemeinek nagy része nem működött. Kiváló volt viszont a finn szauna, a sóbarlang és az izgalmasan visszhangos aromakabin. A masszást is kipróbáltuk, és a széles választék mellé egy kiváló szakembert kaptunk. A hűvösebb idő ellenére a kinti medencét is kipróbáltuk, de mivel hidegebb volt, mint ígérték, és sajnos koszosabb is volt, mint amit még el lehet viselni, így hamar kijöttünk belőle. A személyzet végig nagyon udvarias és kedves volt velünk, ismét köszönjük nekik. Hasonlóan kiváló a véleményünk a konyháról. A félpanziós ellátást mindenkinek csak javasolni tudom. Finom, svédasztalosan bőséges, és nagyon kedvesek és figyelmesek voltak. Nagyon jókat játszottunk a bowlinggal, billiárddal, és a léghokival. Külön megemlíteném a színvonalas esti programokat, ahol többek között hastánc bemutatót és hivatásos táncosokkal például Hungária estet tartottak. A táncosokkal utána rögtönzött táncórát vehettünk, és nagyon jó kis hangulatot teremtettek. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, és ha a wellness részlegre egy kicsit nagyobb figyelmet szentelnének, akkor a saját színvonalán kifogástalan szállodának mondhatnánk a Hotel Szindbád-ot.

Wellness Hotel Szindbád***+ Hegedűs Norbert

Vélemények elrejtése

Mi évente 3-4 hosszú hétvégét töltünk wellness szállodában, az utóbbi 3 esetben pedig az oldalról válaszotottunk és foglaltunk szállást. /a Hunguest Grandhotel Galya, Hotel Kapitány Sümeg, Wellness Hotel Szindbád, Balatonszemes/ A szálloda szolgáltatásával minden informácót megkaptunk. Mind a szállodával, mind az ellátással, kiszolgálással nagyon meg voltunk elégedve.

Wellness Hotel Szindbád***+ Gyöngyösiné Hubai Henriette

Wellness Hotel Szindbád***+ Hegedűs Norbert

Vélemények elrejtése

Tiszta, rendezett és minden kényelmet kiszolgáló!

Wellness Hotel Szindbád***+ Balogh Éva

Balatonszemesen voltunk a Szindbád Wellness Szállodában. Nagyon jól éreztük magunkat, teljesen kilazultunk, felfrissültünk. A személyzet kedves volt, a konyhájuk nagyon jó volt. Bőséges és nagyon ízletes volt az éltelválaszték. Egyetlenegy aprócska problémánk volt, hogy a szobánkaban egy kicsit dohos volt a levegő.

Wellness Hotel Szindbád***+ Molnár Emese

Vélemények elrejtése

minden szuper volt, a szobák még fejlesztésre, felújításra szorulnak

Wellness Hotel Szindbád***+ H E

Kedves olvasó! Nem rég jártam a Szinbád wellnes hotelben. Az éttermi kiszolgálás, nagyon jó volt, a felszolgálók udvariasak, és nagyon kedvesek, és van egy remek szakács tanulójuk is, bár a nevére sajnos nem emlékszem.:) Nagyon tetszett a reggelinél, az a megoldás, hogy kint a szabadban előttünk készítették el amit kértünk. A Wellness része is nagyon jó volt, és egy fiatal kedves hölgy is nagyon segítőkész volt, akármivel is fordultunk hozzá.Igazából a recepciósok munkája volt nekem sablonos, kevésbé éreztem őket kedvesnek és mosolygósnak, mintha mindig csak kapkodnának. Sőt, néha olyan érzésen volt, hogy nem tudnak annyira irányítani, és megfelelő tájékoztatást nyújtani, akárhányszor kérdeztem valamit, az ő és nem tudom volt a válasz.Igazából meglepő volt, hogy egy egyszerű felszolgáló, és egy tanuló, jobban bánik a vendégekkel, és mindenről részletesebben tudnak beszélni.Ezeket építő kritikaként írom, mivel én számtalan belelátást nyertem a szolgáltatás sokszínű világába.Én is ezen a területen dolgozom, és szakmai tanácsként mondom, sajnos a szolgáltatás igenis arról szól, ki mennyire tudd hízelegni a vendégeknek, ha valaki okos igenis kitudja használni az emberek hiúságát.Igazából, nagyon jól éreztem magamat, és többször is fogok menni a hotelbe, mert nagyon jó volt a Wellness és a konyhai kiszolgálás. Nagyszerű kis csapat jött létre, remek dolgozókkal.Remélem levelemmel senkin nem sértettem meg.Köszönöm, hogy leírhattam véleményemet.

Wellness Hotel Szindbád***+ Rab Éva

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Balatoni nyaralás - főszezon

Legalább 3 nap / 2 éjszaka - Félpanzióval
2014-07-15 - 2014-08-31

17 900 Ft/fő/éj helyett

17 005 Ft/fő/éj-től

Az árkedvezményt a rendszer üzemeltetője ajándékozza Önnek.

› Galéria
› Vélemények a
Wellness Hotelről
szállás bőséges büféreggelivel (frissen készülő tojásételek) és büfévacsorával (szerdánként és szombatonként grillvacsora)

all inclusive italfogyasztás (10-21 óra között)

wellness részleg használata (8.00-20.00): úszómedence, élményelemes ülőmedence, pezsgőfürdők, finn szauna merülő medencével, aromakabin, sókabin, infra szauna és gyermekpancsoló

gyermekeknek animációs programok (2014. július 1-jétől augusztus 20-ig)

ugrálóvár gyermekeknek

kültéri medence gyerekcsúszdával

korlátlan WI-FI hozzáférés a közös helyiségekben és a kertben

all inclusive italfogyasztás (10-21 óra között)

gyermekeknek animációs programok (2014. július 1-jétől augusztus 20-ig)

ugrálóvár gyermekeknek

kültéri medence gyerekcsúszdával

korlátlan WI-FI hozzáférés a közös helyiségekben és a kertben
Árkalkulátor
Felnőttek száma      Gyermekek száma és kora