Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Tisztelt Cím! A Szüleimnek választottam meglepetés ajándékként, nagyon jó döntés volt, ahogy a válaszokból is kiderül :-) Köszönet a Hotel minden munkatársának!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Harmath Krisztina

Remek volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dobrókáné Jaros

Ősszességében jól felszerelt szoba, jó konyha,készséges éttermi személyzet. Bosszantó hibák:nem volt zuhanykilépő. A törülközőt nem cserélték/4 csiilagnál illik/.Pipereként csak shampoo,az is csak az első napon. Nincs szobai információ a szállodai szolgáltatásokról, kirándulási lehetőségekröl. Nincs TV csatornabeosztási ill. telefonálási információ. A fentiek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, szívesen visszatérünk. A wellness részleg egyetlen hibája a túlzsúfoltság.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** dr Kolonics

Vélemények elrejtése

Örülök, hogy ennél a szállodánál maradtunk. Kedvesen fogadtak minket, kényelmes, meleg, szépen berendezett, tiszta szoba várt. Az éttermi kiszolgálással maximálisan elégedettek voltunk, ahogy az ételkínálattal és ízvilággal is. A mediterrán ételektől a magyaros fogásokon át, a vegetáriánusig, mindenki megtalálhatta a neki valót. A fogyó ételeket azonnal pótolták. A pincérek fiatalok, gyorsak és kedvesek. A wellnes részlegről is jó a véleményem. A víz hőmérséklete, tisztasága tökéletes. A gőzfürdőben lévő tusoló pillér helyett - hacsak nem tartószerkezeti funkciójú - inkább hidegvizes kutat építettem volna, hogy tágasabb legyen. A masszázsokról, melyeken résztvettünk, csak pozitívan tudok nyilatkozni, a hölgyek ügyesek, erősek és kedvesek. Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk itt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Tóth Tibor

"A személyzet udvarias, figyelmes volt.A szálloda felszereltsége, elrendezése a kényelmet szolgálja .A félpanziós ellátás bőséges választékot kínált.A fiatal pincérek szorgosan forgolódtak köztünk, de éppen gyakorlatlanságuk miatt szükséges lenne egy tapasztaltabb "főnök" közéjük, aki irányítja, segíti munkájukat. Wellness szolgáltatások minden igényt kielégítettek, de a fürdő kicsit zsúfolt, a fa pihenőágyak kicsit kényelmetlenek voltak, a billenős típusból kellene több.A fürdő területén is lehetőséget kellene teremteni a vizes törölköző cseréjére.Mindezek ellenére a szálloda a pihenni vágyók minden igényét kielégíti, és kellemes élményekkel tértünk haza."

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Mentes Zoltánné

Vélemények elrejtése

2008.11.07-09-ig voltunk a mezőkövesdi Balneo Hotelben, nagyon jól éreztük magunkat és elégedettek voltunk mindennel!!!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lőwy Krisztina

Tiszta ápolt környezet,a wellness rész megfelelő. A gőzkabinnal nem voltam elégedett. A személyzet udvarias, segítőkész volt. A gyermekek programjait, játéklehetőségeit bővíteném.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kérdőné Velcz Mária

Vélemények elrejtése

Többször jártunk a szállodában. A szálloda szobái, wellness részlege , az étel minősége, mennyisége teljes mértékben megfelelt. A személyzet, udvarias, készséges. Talán a wc magassága volt kicsit zavaró, különösen a 82 éves anyukámnak.:-)

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** T G

Kényelmes.Tiszta.A reggeli és a vacsora kiszolgálás kitűnő.A wellness és a szauna kiszolgálás kitűnő. Szálloda ár/érték arány nekünk nyugdíjasoknak kissé DRÁGA.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Papp József

Vélemények elrejtése

Nincs kiemelt hangsúly fektetve a wellness-részlegre, de szükségtelen is a szomszédos gyógyfürdő miatt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** L A

Kedvesek voltak. Kényelmes szép szálloda volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lennert Tímea

Vélemények elrejtése

Már nem először vettük igénybe a szálloda szolgáltatásait és maximálisan megvagyunk elégedve az étterem kínálatával, az ízletes és bőséges választékkal, valamint a figyelmes felszolgálással.Egyedül a Wellness szolgáltatásban kifogásoltuk, hogy az élménymedence vizének hőfoka nem volt annyi,mint a feltüntetett és előírt 32 C fok,ezért szabályosan fáztunk a medencében, ezzel szemben pedig a gyógyvizes medence vizében meg lehetett főni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** T J

Már sok helyen megfordultam , kellemesen telt a 3 napunk.Az első nap a reggeli egy kicsit hideg volt, de utána odafigyeltek tehát korrigálták.Az élményfürdő rész sztem jó volt, bőséges lehetőség volt minden pihenéssel kapcsolatos eszköz kihasználásra. Összességében jó volt és jól éreztük magunkat.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szuhánszki Edit

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.