Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Visszatérő vendégként most sem csalódtam, a személyzet nagyon kedves, segítőkész, az ételek finomak, a medencék szuperek, talán egy dolog volt ami hiányzott 84 éves anyukámnak, a fürdőhöz vezető lift nem működött.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Ternóczky Györgyné

Vélemények elrejtése

szoba tiszta,személyzet udvarias,segítőkész,étel első osztályú,kiszolgálás szintén,a medencék lehetnének kicsit nagyobbak is,de így is kellemes és pihentető volt az ott töltött 5 nap.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Csik István

Sajnos a második napon déltől nem üzemelt az élménymedence, ezzel kapcsolatban abban bíztunk, hogy némi fizetési engedményt kínál fel a szálló vezetősége, hiszen összesen két éjszakát voltuk ott. Sajnos ez nem így volt, bár jó üzleti fogás lett volna. Ennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, bízunk benne, hogy még valamilyen formában visszatérünk ide.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Pentzné Barczán Ildikó

Vélemények elrejtése

Hibátlan kiszolgálás, kedves személyzet. A masszázs hibátlan volt! Megoldandó a vendégek rászorítása a minimális udvariasságra: 1. 25-en voltunk összesen a Wellness részlegben, mégsem volt a 48 rendelkezésre álló nyugágyból egy sem szabad. (A kinti rész az időjárás miatt nem volt használható) 2. Meleg volt a szobákban, de nem hagyhattuk nyitva az erkélyajtót, mert a szomszéd ott dohányzott az erkélyén.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** P L

A szálloda teljes pihenést és kikapcsolódást nyujtott a Wellness hétvégén. A szállodai szoba felszereltségében egy apró hiányosságot tapasztaltam: 2 ágyas szobában /2fő/ egy pohár volt. Pótolni kellene. A csomag tartalmazott egy egri törökfürdői belépőt, amit később vettem észre, hogy nem kaptam meg. Visszamentem, reklamáltam és megkaptam. Ennél a szolgáltatásnál az volt a problémám, hogy a recepciós nem kérdezett rá, hogy kérem-e a 2 db fürdőbelépőt? Én ugy gondoltam, hogy ezt automatikusan adják. Mivel sok éven keresztül számlákkal dolgoztam igy észrevettem a számla tartalmában. Az volt a bosszantó, hogy már elhagytam a szállodát és a kocsiban néztem meg a számlát.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Név nélkül

Vélemények elrejtése

A megérkezésnél a recepciósnak fogalma sem volt róla, hogy érkezünk. Elnézés kérés semmi. A szobára 1.30 órát kellett várni.A személyzeten látszik az unalom. A wellnes részleg kicsi és nincs rendszeres takarítás. A 4*-os besorolás szerintem sok, lenne mit tanulni más szállodáktól. Ui.: Évente 4-5 szállodába megfordulok, de soha semmilyen problémám nem volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr. Kondor

Ár érték arány teljesen jó. Nagyon szép. Az ország egyik legjobb Wellness szállodája.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** JÁVORKA TIBOR

Vélemények elrejtése

A szálloda tiszta és kényelmes. A reggeli és a vacsora nagyon finom, bőséges és változatos. A személyzet mindenben tekintetben a vendégekért van, minden óhajunkat azonnal teljesítették. A wellness és a szaunavilág tökéletes és nagyon szép.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** L S

A szállodában mindenki nagyon készséges, udvarias volt és mindig kedvesen mosolyogtak. A szolgáltatás egyszerűen tökéletes!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Á M

Vélemények elrejtése

A szállodai szoba megfelelő volt, bár a fürdőszoba lefolyója lassan ment le, minha eldugult volna enyhén. A szállodáról, szobáról, környékről infromáció kevés volt, és a szilveszteri részletes programról is csak akkor kaptunk információt ha külön kérdeztünk. Az étteremben a pincérek nem követték figyelemmel az új vendéget, volt hogy 15 percnél többet kellett várni pincérre. Az ételek túlságosan fűszeresek, még az egyszerű pároltzöltség is. Mindenen öntet , szósz volt, alig volt natúr étel, ami esetleg különböző diétázó személy számra megfelelő lett volna. Natúr zöltség, önetet nélkül csak reggelihez volt. A félig megsütött tojásrántotta enyhe gyomorrontást is iokozott. A szilveszteri ételeket nagyon gyorsan leszedték, ja és a szilveszeter GÁLAVACSORÁBA nem fért bele egy pohárka pezsgő sem.( Ezt nem mondták, így többen pezsgő nélkül maradtak éjfélre, ...)!!! Gyermek pezsgőről ne is beszéljünk! A Wellnness részlegben a törölköző hiány mindennapos volt, és nem figyelték, hogy voltak vendégek akik egész nap foglalták a pihenőágyakat, így aki kicsit később érkezett a fürdőbe az nem talált helyett. A játékszoba kicsi, levegőtlen és a 2-5 éves korosztálynak használható csak. A személyzet nagyon fiatal, hiányzik a szakmai tapasztalat. ( A szállodából való távozáskor nem kérdezték meg, hogyan éreztük magunkat, elgedettek voltunk-e? ) Minőségbiztosítás? Egyébként a többi szolgálataás rendben volt, különösen is a masszázs.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** M A

Igen pozitiv kép alakult ki bennünk.A szoba takaritását kellett külön kérni illetve ha toilett papir,törülköző,szappan stb,hiányunk volt. Cipőtisztitó szerek,ill,varrós készlet hiányát tapasztaltuk. Összességében pozitiv képet kaptunk apróbb hiányosságokkal.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr Szűcs János

Vélemények elrejtése

Nincs kiemelt hangsúly fektetve a wellness-részlegre, de szükségtelen is a szomszédos gyógyfürdő miatt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** L A

A szálloda alkalmazottai kedvesek, segítókészek. Tetszett, hogy van lehetoség lepedos szaunázásra is, nemcsak furdoruhásra, ami tudjuk, hogy egészségtelen. Negatívum, hogy a szálloda vendégei számára is fizetosek voltak a szaunaszeánszok

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** R

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.