Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

A wellness részleg vízfelülete kicsi a vendégek számához képest.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr.Dudás Mihály

Vélemények elrejtése

Visszatérő vendégként most sem csalódtam, a személyzet nagyon kedves, segítőkész, az ételek finomak, a medencék szuperek, talán egy dolog volt ami hiányzott 84 éves anyukámnak, a fürdőhöz vezető lift nem működött.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Ternóczky Györgyné

kényelmes, tiszta szálloda. kedves fogadtatás, segítő és nagyon udvarias kiszolgálás. wellness (szaunák, masszázs) OK, talán egy kicsit kicsik a medencék a vendégek számához képest. Ételek (reggeli, vacsora) választéka, minősége rendben (talán a később érkezőknek nem teljes a választék, és kicsit lasssan lesznek tiszták a már használt asztalok). A külön italok, kávé durván drágák, de gyorsan és kedvesen hozzák ki! Eger 25 perc. Kellemes, jó hely a Balneo, lehet lazulni, ha már rászánta az ember az időt és pénzt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Huszka Tibor

Vélemények elrejtése

A szobában lévő TV minősége nem megfelelő egy ilxen minősitésü szállodához.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Schild Lajos

A szálloda új szép, a személyzet kedves, ellátás kiváló . Éttermi szolgáltatás kitűnő.Wellness részlegen nem működött minden ( infra és aroma kabin ).

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Molnár Ferenc

Vélemények elrejtése

A szoba kényelmes, szép volt. Lehetett volna több törülköző bekészítve, hiszen a wellnessben erre szükség lenne, hiányoltam a szaunalepedőt. A wellness részleg amúgy minden igényt kielégítő. Ott tartózkodásunkkor azonban az élménymedence vize olyan hideg volt, hogy nem lehetett benne fürödni.Emiatt pedig a többi medence vált túlzsúfolttá.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** T K

2008.11.07-09-ig voltunk a mezőkövesdi Balneo Hotelben, nagyon jól éreztük magunkat és elégedettek voltunk mindennel!!!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lőwy Krisztina

Vélemények elrejtése

Sajnos a második napon déltől nem üzemelt az élménymedence, ezzel kapcsolatban abban bíztunk, hogy némi fizetési engedményt kínál fel a szálló vezetősége, hiszen összesen két éjszakát voltuk ott. Sajnos ez nem így volt, bár jó üzleti fogás lett volna. Ennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, bízunk benne, hogy még valamilyen formában visszatérünk ide.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Pentzné Barczán Ildikó

Nagyon szép, igényes a szálloda. A szoba, fürdőszoba kényelmes, ízléses. Szobaasszonyok, szállodai dolgozók segítőkészek, mosolygósak, udvariasak. Választékos, nagyon jó ízű volt a reggeli és a vacsora, nem a mindennap megszokott magyar éttermi ételek között kellett választani, ami számunkra szokatlan volt, és egyben kellemes meglepetés is. Egy pici kellemetlenség volt, mert egy napig nem működött az élmény medence karbantartás miatt, valamint az ott tartózkodásunk alatt a gőzkabin. Ezt - a sok jó mellett- megemlítettük a recepción, ahol rugalmasan kezelve a dolgokat felajánlottak egy kis kedvezményt az árból. Ez a kedves gesztus a mai világban nem megszokott. Nagyon jól éreztük magunkat és biztosak vagyunk abban, hogy nem utoljára voltunk ebben a szállodában. Kértük - amennyiben lehetséges - tájékoztassanak a különböző akcióikról, amit megígértek és teljesíteni fognak. Egy biztos, mi is fogjuk másodnak ajánlani a szállodát, ha jól akarja valaki érezni magát és ki akar kapcsolódni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gál Tamásné

Vélemények elrejtése

A szállodával és a konyhájával elégedettek voltunk. Az viszont furcsa egy 4*-os szállodától, hogy 3 napra egy garnitúra törölközőt kaptunk. Továbbá a welness részlegre is azt kellett magunkkal vinni. Higéniából 1-es adtam ezért. A recepciónál távozáskor meg sem kérdezték, hogy éreztük magunkat, talán nem is érdekelte őket? Miki

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Barsi Miklós

szuper a szállodai személyzet udvarias minden kérést teljesit az éterem és a ételek kitünöek aszobák tiszták és kultulártak a wellneszész nagyonigényes szuper aszáloda csendes és johelyenva pihenésre tökéletes

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Fézler János

Vélemények elrejtése

Egyetlen kifogásunk van a Wellness szolgáltatással kapcsolatban, hogy az élménymedencében a viz élvezhetetlen, mivel olyan hideg volt,hogy 5 percnél tovább nem birtunk benne lenni.Szabályosan vacogott a fogunk, annyira fáztunk a vizben.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Név nélkül

Hiányosság:szárítási lehetőség nem volt/fürdőruha törölköző/ fürdő területén lehetne szórakoztató zene félpanziós ellátás ebéd igénybevételnél is legyen bővebb választék

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szabó Endre

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.