Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Az 5 és 8 éves unokáinkkal nyaraltunk egy hetet a szállodában és mindennel maximálisan meg voltunk elégedve! A személyzet kedves és segitőkész , szinte ki sem mozdultunk a szállodából a welness részlegnek köszönhetően.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Konkoly Ágnes

Vélemények elrejtése

Nagyon szép, igényes a szálloda. A szoba, fürdőszoba kényelmes, ízléses. Szobaasszonyok, szállodai dolgozók segítőkészek, mosolygósak, udvariasak. Választékos, nagyon jó ízű volt a reggeli és a vacsora, nem a mindennap megszokott magyar éttermi ételek között kellett választani, ami számunkra szokatlan volt, és egyben kellemes meglepetés is. Egy pici kellemetlenség volt, mert egy napig nem működött az élmény medence karbantartás miatt, valamint az ott tartózkodásunk alatt a gőzkabin. Ezt - a sok jó mellett- megemlítettük a recepción, ahol rugalmasan kezelve a dolgokat felajánlottak egy kis kedvezményt az árból. Ez a kedves gesztus a mai világban nem megszokott. Nagyon jól éreztük magunkat és biztosak vagyunk abban, hogy nem utoljára voltunk ebben a szállodában. Kértük - amennyiben lehetséges - tájékoztassanak a különböző akcióikról, amit megígértek és teljesíteni fognak. Egy biztos, mi is fogjuk másodnak ajánlani a szállodát, ha jól akarja valaki érezni magát és ki akar kapcsolódni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gál Tamásné

Az úszómesternél nem mindig volt száraz törölköző, mert sokan többet használnak a kelleténél. Illetve a törölközővel elfoglalják a nyugágyakat, amit sokszor órákig senki nem is használ. De ezeket nem panaszként írtam, de azt kérték, hogy írjam meg a tapasztalataimat. Nagyon jól éreztük magunkat!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szerdahelyi Attila

Vélemények elrejtése

A szálloda szolgáltatásai nagyon jók, az alkalmazottak udvariasak, látszik, hogy számít a vendég. Az étkezésnél eddig nem tapasztalt dolog történt, a később érkezőknek nem volt teljes választék, de várakozással, azt pótolták az alkalmazottak.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Rácz Andrásné

Szép,tiszta,kényelmes a szálloda,jól éreztük magunkat,még hamarosan visszatérünk.A fodrászatról nagyon jó a véleményünk.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Nagy József

Vélemények elrejtése

Rendkívül szimpatikus személyzet, kiváló konyha. Kellemes Wellness részleg, jó masszázs. Minden szuper volt. Fogunk is visszamenni!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gargya József

Sajnálattal kellett tapasztalnunk, hogy a hirdetett wellness szolgáltatások közül három nem működött, és még csak kísérletet sem tettek ezek kijavítására (infra szauna, jégkabin, kondigép). Ami működött, az viszont jó volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gaál Péter

Vélemények elrejtése

Ősszességében jól felszerelt szoba, jó konyha,készséges éttermi személyzet. Bosszantó hibák:nem volt zuhanykilépő. A törülközőt nem cserélték/4 csiilagnál illik/.Pipereként csak shampoo,az is csak az első napon. Nincs szobai információ a szállodai szolgáltatásokról, kirándulási lehetőségekröl. Nincs TV csatornabeosztási ill. telefonálási információ. A fentiek ellenére nagyon jól éreztük magunkat, szívesen visszatérünk. A wellness részleg egyetlen hibája a túlzsúfoltság.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** dr Kolonics

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szerdahelyi Attila

Vélemények elrejtése

kényelmes, tiszta szálloda. kedves fogadtatás, segítő és nagyon udvarias kiszolgálás. wellness (szaunák, masszázs) OK, talán egy kicsit kicsik a medencék a vendégek számához képest. Ételek (reggeli, vacsora) választéka, minősége rendben (talán a később érkezőknek nem teljes a választék, és kicsit lasssan lesznek tiszták a már használt asztalok). A külön italok, kávé durván drágák, de gyorsan és kedvesen hozzák ki! Eger 25 perc. Kellemes, jó hely a Balneo, lehet lazulni, ha már rászánta az ember az időt és pénzt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Huszka Tibor

Nem elösször voltunk a szállodában, a Cenntrum segített a döntésben korrekt információtartalmával. A szálloda a fellépő váratlan események kezelésében pl. most árramszünet - nagyon profi. Mérhetetlen udvariasság és a vendég elsődleges érdekeinek figyelembevétele a jellemző.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Deák Sándorné

Vélemények elrejtése

Busszal érkeztünk feleségemmel a mezőkövesdi autóbusz állomásra, ahonnan még 4 km-re található ez a minden igényt kielégítő, igényesen berendezett hotel. Valóban azt kaptuk, amit az internet képgalériájában láthattunk! (Sajnos, más hoteleknél volt már rettenetes csalódásunk). Tiszta, barátságos szoba, fürdőszoba várt bennünket. A wellness rész maximálisan elég volt számunkra. Minden étkezésnél ízletes, sok-sok választékkal várta a vendégeket a személyzet. Nagyon köszönjük valamennyi dolgozónak a segítőkészségét, odafigyelését! Nagyon sajnáljuk, hogy csak 2 éjszakát tölthettünk el a Balneo Hotel-ben. További munkájukhoz sok sikert, jó egészséget kívánunk!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Pandur Tünde

A recepciósok néha morcosak, nem mindig segítőkészek. Egyetlen dolog van elrontva a szállódában, az pedig a wellnes és az étterem közti üvegfal. Vacsoránál nem feltétlenül kíváncsi az ember, hogy a nagypapa mit csinál magával a törölközővel. Az asztalokon mindig foglalt táblák vannak, nem lehet leülni, csak különteremben, kb 50 méterre az ételektől.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Rózsás János

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.