Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Kellemes 4 napot töltöttünk a szállodában. A félpanziós ellátásban az ételek bőségesek és finomak voltak.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Nagy Jánosné

Vélemények elrejtése

Egy kicsit szerény a tájékoztatás akár szóban akár írásban a szálloda helyi szokásairól(pl.töröiköző használat-hol melyiket,honnan lehet kérni),de az alkalmazottak segítőkészek ha kéredés merül fel.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr. Nagy Ágnes

Ár érték arány teljesen jó. Nagyon szép. Az ország egyik legjobb Wellness szállodája.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** JÁVORKA TIBOR

Vélemények elrejtése

Sajnálattal kellett tapasztalnunk, hogy a hirdetett wellness szolgáltatások közül három nem működött, és még csak kísérletet sem tettek ezek kijavítására (infra szauna, jégkabin, kondigép). Ami működött, az viszont jó volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gaál Péter

Gyönyörű volt a szálloda és nagyon tiszta és igényes. A kaja finom volt és a dolgozók munkája is maximális volt számunkra! A fürdő is szuper volt és tiszta. Nagyon tetszett a szálloda,nagyon igényes és az árak is megfelelőek voltak!!!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Varga Anett

Vélemények elrejtése

Többszöri pihenésünk kedvelt helye, teljes megelégedéssel. A kültéri medence azért hiányzott. Szívesen mennénk még többször a udvarias személyzet a büfé-étterem-recepció "területén" igazán hívogató jelenségek.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kiss István

Szép, modern épület és berendezés. A személyzet nagyon kedves, a szolgáltatások sokrétűek és színvonalasak, az ételek változatosak és ízletesek voltak. Apró hibák előfordultak: a szobákban és a wellness részlegen sokkal több fogast kellene kitenni a fürdőköpenyek szárításához, törölköző felakasztásához, az ágy lábához támaszt kellene tenni, mert mindig elcsúszott, amikor ráültünk, az elszívó nem működött a fürdőszobában, az étteremben nem minden alkalommal kérdezték meg mit szereténk inni a vacsorához, és a terítékek lecserélése sem ment mindig zökkenőmentesen. Mindezzel együtt, nagyon jól éreztük magunkat, kellemesen telt el az ünnepi hosszú hétvége. Jó szívvel ajánlom a szállodát .

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Sápi Éva

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** JÁVORKA TIBOR

2013.07.02.én vettünk igénybe 2.db 5.nap=4.éj akciós csomagot , immáron 2008 évtől 5.alkalommal . A foglaláskor külön kértem , hogy a személyzeti bejáró ,és a szemetes kukák tárolása felé eső teraszos szobát nem kívánom igénybe venni .Ezt a recepción tudomásul is vették és azt mondták természetesen nem ott leszünk elszállásolva . A 4.alkalommal , ugyanis ott kaptunk szobát és az elviselhetetlen BŰZ,A HANGOSKODÁS , A BEÁRAMLÓ DOHÁNY SZAGA , VALAMINT A NYITOTT ERKÉLY ESETÉBEN A LEGYEK ÉS "PŐCSIKEK" CSÍPÉSEI ISZONYATOSAN ELRONTOTTÁK A PIHENÉSÜNKET! A tüdőelégtelenségem miatt a sóbarlang és a személyzet kedvessége döntött a B.HOTEL mellett minden esetben . Megérkezésünk után kipakoltunk , elrendeztük a szokott dolgainkat . Utána kezdődtek a problémáink ! A teraszra kilépve /106,108 szobák terasza/ pontosan a nem kért szobák voltak !! A recepció személyes érdeklődésemre semmit nem tudott /az nap/ tenni , viszont megígérték , hogy jelzik a vezetőségnek . Sajnos miután ez később kiderült a vezetőség nem lett tájékoztatva ! A második nagy meglepetésünk az volt , hogy a számomra fontos SÓKAMRA munkálatok miatt nem üzemelt . Bizony ezt elfelejtették közölni velünk , pedig benne van szolgáltatások árában . Talán a második napon , felajánlottak egy szobát /105./ , hogy átköltözhetünk . Természetesen nem fogadtuk el , hiszen két szobát foglaltunk és nem szerettem volna , hogy a húgomék a BŰZÖS,LEGYES oldalon egyedül maradjanak . Én szóltam a húgoméknak , hogy menjenek át de Ők sem akarták igénybe venni . Azt hiszem érthető okokból . Nem is tudom , hogy ez az érdektelenség a vezetőség részéről igazolja e majd a HOTEL jövőbeli jó hírnevét ?Amit szívem szerint leszerettem volna írni azt sajnos nem tehettem mert nem szeretnék nyomda festéket nem tűrő szavakat használni . És még valami ! Távozásunkkor még csak azt sem mondták , hogy SAJNÁLJUK ! ui.: miután haza érkeztünk , én próbáltam elérni a Hotel vezetőségéből valakit ám továbbra sem voltak találhatók . Egy manager hölgy hívott később vissza , de MINEK ?

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Borga András

Vélemények elrejtése

Már nem először vettük igénybe a szálloda szolgáltatásait és maximálisan megvagyunk elégedve az étterem kínálatával, az ízletes és bőséges választékkal, valamint a figyelmes felszolgálással.Egyedül a Wellness szolgáltatásban kifogásoltuk, hogy az élménymedence vizének hőfoka nem volt annyi,mint a feltüntetett és előírt 32 C fok,ezért szabályosan fáztunk a medencében, ezzel szemben pedig a gyógyvizes medence vizében meg lehetett főni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Név nélkül

Pár hete egy hosszú hétvégét töltöttük el az újonnan épült Balneo hotelben. Az igényesen berendezett szobához hasonlóan jól felszerelt fürdőszoba tartozott, bár az átlagnál kicsit magasabb lakókra tervezték.A szálloda wellnessrészlegében mindenki megtalálhatja a számára legkellemesebb pihenést vagy éppen felfrissülést szolgáló részlegeket. A gyógymedencék vizében időnként nem túl bizalomgerjesztő üledéket láttunk, ami gyakran felkeveredett. Az élménymedence átjárójában lévő függöny nem zár jól, és beengedi a hideg levegőt ami az egész medenceteret lehűti. Az étteremben minden igényt kielégítő választékban nagyon ízletes ételek voltak. Egy kis bosszúság azért akadt. Az ebédnél alátétként kitett árlapon egységáron szereplő bor a vacsoránál kitett itallapon nem szerepelt. Az utólag a pult alól előkerült árlapon közel háromszoros ár volt!? 1 dl közel 1200 Ft. Ettől eltekintve a szálló nagyon szép, kényelmes, sok szolgáltatást nyújt, a személyzet kedves, előzékeny. Felfrissülve kipihenten, élményekben gazdagabban tértünk haza. Kiss István

Vélemények elrejtése

24 órát töltöttünk kollegákkal, kihelyezett értekezletként a szállodában. A kiszolgálás az érkezés napján lassúra sikeredett, 23 rövidital kihozatala több, mint 35 percet vett igénybe. Büfé vacsora és büfé ebéd volt a visszaigazolás, ezzel szemben az ebéd felszólgálósra lett módosítva (előre nem egyeztetten), a menűt nem egyeztettük, és így lassúbb is volt. Az ételek minősége kifogástalan volt. A tanácsteremhez a bekészítés nem volt ár-érték arányos. Hiába adtam meg ki jogosult a számlát alááírni, a személyzet a kollegákat ostromolták ezzel a kérdéssel. A wellness részlegben nem működött az infrakabin. Minden egyébb rendben volt, a csillag besorolásnak megfelelően. Jól éreztük magunkat. A dolgozók igyekvők.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Takács Kinga

Szép kényelmes szobák, igényesen kialakított fürdőszobák, és színvonalas étterem, finom ételekkel. Segítőkész személyzet. A medencék mérete kicsi a szálloda kapacitásához.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szabó Károly

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.