Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Többszöri pihenésünk kedvelt helye, teljes megelégedéssel. A kültéri medence azért hiányzott. Szívesen mennénk még többször a udvarias személyzet a büfé-étterem-recepció "területén" igazán hívogató jelenségek.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kiss István

Vélemények elrejtése

Tisztelt Cím! A Szüleimnek választottam meglepetés ajándékként, nagyon jó döntés volt, ahogy a válaszokból is kiderül :-) Köszönet a Hotel minden munkatársának!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Harmath Krisztina

minden rendben , a matracok voltak kicsit puhák

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lackó Károly

Vélemények elrejtése

Busszal érkeztünk feleségemmel a mezőkövesdi autóbusz állomásra, ahonnan még 4 km-re található ez a minden igényt kielégítő, igényesen berendezett hotel. Valóban azt kaptuk, amit az internet képgalériájában láthattunk! (Sajnos, más hoteleknél volt már rettenetes csalódásunk). Tiszta, barátságos szoba, fürdőszoba várt bennünket. A wellness rész maximálisan elég volt számunkra. Minden étkezésnél ízletes, sok-sok választékkal várta a vendégeket a személyzet. Nagyon köszönjük valamennyi dolgozónak a segítőkészségét, odafigyelését! Nagyon sajnáljuk, hogy csak 2 éjszakát tölthettünk el a Balneo Hotel-ben. További munkájukhoz sok sikert, jó egészséget kívánunk!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Pandur Tünde

Nem kértünk pótágyat a szobánkba, ennek ellenére ott volt, ami eléggé zsúfolttá tette, és nehezítette a szobából az erkélyre való kijutást. 1 db fotel volt csak a szobában, tehát egyszerre nem volt lehetőség kényelmesen leülni két személynek. A 2. napon, amikor reggeltől-estig használhattuk volna a medencéket, a két gyógyvizes medence egész nap üzemen kívül volt. Késő estére volt feltöltve (20:00 óra után). Főleg a gyógyvizes medence miatt esett a választásunk erre a hotelra. Nagy csalódás volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Tóthné Hunyadi

Vélemények elrejtése

Igen pozitiv kép alakult ki bennünk.A szoba takaritását kellett külön kérni illetve ha toilett papir,törülköző,szappan stb,hiányunk volt. Cipőtisztitó szerek,ill,varrós készlet hiányát tapasztaltuk. Összességében pozitiv képet kaptunk apróbb hiányosságokkal.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr Szűcs János

Fantasztikus 3napot töltöttünk itt a férjemmel. Rendkívül kedvező volt a csomag, amit választottunk, és mellette még meglepetésben is volt részünk: mindkét esti étkezést megelőzte egy ingyenes italkóstolás. A wellness részleg tökéletes, főleg, ha hétköznapról van szó, hisz ekkor még nincs túl sok vendég. A medencék minden igényt kielégítenek, megbántuk, hogy 2 órát elfecséreltünk a szomszédos gyógyfürdőben. A szálloda séfjét külön dícséret illeti a fantasztikus étkekért. Maga az épület kívülről nem mondható fényűzőnek, de a belső tér kialakítása, és a berendezés nagyon tetszett. Mindenképpen szeretnénk visszatérni, mert igazán kitűnően pihentünk.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gálné Kara Boglárka

Vélemények elrejtése

Nagyon kellemes napokat töltöttünk a szállodában. A szobák kényelmesek, tiszták és szépek! Az étel fantasztikusan finom, és választékos. A wellness rész kitűnő, egyetlen negatívumot írhatnék, hogy nem működött az infraszauna, és a jégkamra amit az ott töltött 3 nap alatt sem javítottak meg, de ennek ellenére visszavágyok! Betty

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kovács Jánosné

Ár érték arány teljesen jó. Nagyon szép. Az ország egyik legjobb Wellness szállodája.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** JÁVORKA TIBOR

Vélemények elrejtése

Nagyon jó éreztük magunkat, sokféle reggeli volt, a vacsoránál nem nagyon gondolnak a vegetáriusokra. A wellnes részlegük kifogástalan, nem is nagyon akartak a gyerekek a strandra menni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Tarjánné Bindics Zsuzsanna

Összességében minden jó volt, de ennyi pénzért többet vártunk. Érthetetlen, hogy a pótágyért miért számolnak fel teljes árat, mikor a kényelme messze elmarad a normális ágyétól. Ekkora vendégseregnek a fürdőrészleg kicsi.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Név nélkül

Vélemények elrejtése

Maximálisan meg voltam elégedve a szállodával. Igaz, amikor ott voltam a gőzfürdő nem működött, de ezt leszámítva nagyon színvonalas volt a wellness részlegük. Az ételek és az italok jó minőségűek és nagyon finomak voltak. Nagyon jól éreztem magam és csak ajánlani tudom mindenkinek!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** K P

A szálloda szép, tiszta, a szobák barátságosak. Az éttermi személyzet néhány tagja figyelmetlen volt. Ami nem tetszett: a szálloda étterme és a fürdőmedencék szinte egy térben, üvegfallal elválasztva van. Kellemetlen a fürdőzőkkel együtt vacsorázni, illetve a vacsorázókkal együtt fürödni. Javasolnám egy szalagfüggönnyel, vagy elsötétített üveggel elhatárolni a két teret, hogy ne legyen átlátható.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dr. Nagy

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.