Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Nagyon jól éreztük magunkat!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kerekes Anna

Vélemények elrejtése

Teljesen elégedettek voltunk, feltöltődve és pihenten távoztunk.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Jurics Jolán

Szép,tiszta,kényelmes a szálloda,jól éreztük magunkat,még hamarosan visszatérünk.A fodrászatról nagyon jó a véleményünk.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Nagy József

Vélemények elrejtése

Hiányoltam a kispárnát. A szoba tiszta, a berendezés minden kényelmet kielégítő volt. A szálloda telitett volt, de mégsem éreztünk semmiben fennakadást. Az ételek kivállóak voltak. A víz mindig tiszta volt, nem is vettük igénybe a gyógyfürdő jegyünket, mert a szállodában minden igényünk kielégítésre talált.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Potyondi Béláné Ágnes

Hotel szép, barátságos. Termálvíz nagyon-nagyon jó.....és összehasonlításunk van, mert Hajdúszoboszlón lakunk:)....étterem szuper és figyelmesek. Az ételek íze sokkal jobb volt mint egy évvel ezelőtt...talán szakácsváltás történt:)!.....egy kis negatívum, hogy a televíziós szolgáltatás, elég haloványka.....ettől eltekintve minden "nb 1-es " volt. Tisztelettel Holácsik András és Judit

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Holácsik András

Vélemények elrejtése

A Wellnesscentrumról, így Önökről a véleményem mind a kapcsolattartás ill. telefonos kommunikáció, segítőkészség tekintetében csillagos 5 !! - Így tovább :-))) A Balneo Hotel Zsóryról: A szálloda kialakítása, felszereltsége, parkolók, stb. nagyon tetszett. A szolgáltatások a csillagok számával és az árral /nem akciósnál is/ arányban állnak. A szakács ill. a konyha szuper volt. Tetszett a többi szállodához képest fiatal átlagéletkorú személyzet is, akik mindig kedvesek, segítőkészek voltak. Kellemetlenséget, rossz élményt nem tapasztaltunk, minden nagyon jó volt. Ezen felül azonban számunkra észrevehető volt, hogy feltehetőleg még a "friss" nyitás miatt, még néhány dolog gyerekcipőben jár. Ezekről egy pár észrevétel: Mielőtt bárki aki olvassa és a fejét csóválja, hozzáteszem Nem vagyunk Sznobok és ezek a dolgok minket egyáltalán nem zavartak, azonban lesz olyan vendég aki ezen fog fintorogni és esetleg mások előtt emiatt "leírni" a hotelt, - na ők az igazi sznobok. Ezeket az apró "jeleket" egyébként a többi, szintén jó színvonalú hotelben szerzett tapasztalatok alapján vettük észre. Lássuk: 1. Apróságnak tűnik ugyan, de a csomaghordó férfi személyzet - egyébként hibátlanul kiöltözve - ne fogjon seprűt a kezében és ne takarítsa az előteret/recepciót, hiszen az ezalatt érkező vendég kénytelen bőröndjeivel keresztülverekedni magát, az egyébként nem működő forgóajtón, mások nem kis derültségére.. :-))) Erre a feladatra van a takarító személyzet és Ő figyelheti az érkező vendégeket. Az ajtót másnapra természetesen megjavították. 2. A recepció fiatal/csinos női személyzete megpróbálta tökéletesen végezni a dolgát. Kedvesek, aranyosak voltak, azonban volt olyan érkező vendég, akit szinte semmilyen módon nem tájékoztattak az ilyenkor elengedhetetlen információkról. Ehelyett teljesen kedvesen, mosolyogva közölték, hogy ha bármi kérdés van hívják a 9-s számot. (Ez a recepció). O.K. Mosolyogtam magamban - de könyörgöm csak kérdései vannak, hiszen lehet, hogy először van itt - Merre van a lift és ugye a szoba...? Étkezések ideje/helye? Nem volt gond, természetesen megtaláltak mindent, jókat ettek-ittak, de azért azt a 4 db. csillagot nem a szél hordta össze, ugye?! 3. A végére egy csak nyáron fontos apróság, de akkor nagyon! A szálloda férőhelyeinek száma, nem áll arányban a medencék, ill. az ezek mellett elhelyezett nyugágyak számával. A jelenlegi telítettség mellett ezzel nem volt semmi probléma, de főszezonban nagyon sok vendég lesz kénytelen korán kelni és ágyat foglalni, - (mert 9-kor már nem lesz helye) - amit persze lehet, hogy Du-ig nem vesz igénybe, - Magyarországon vagyunk ugye.... Ezt nem tudom, hogyan lehetne orvosolni, a belső tér kialakítása nem nagyon teszi lehetővé több nyugágy elhelyezését, a szállodának pedig nyilván a telt ház a jó. Mi nagyon jól éreztük magunkat, mindenkinek hasonló jó pihenést kívánok. Az észrevételeket csak a jobbító szándék miatt tettem.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gábor

Kellemes élményet távoztunk a szállodából. Kizárolag csak jót tudunk mondani, minden szolgáltatásról. Tisztelettel. Garamszeg Éva.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** garamszeg éva

Vélemények elrejtése

"A személyzet udvarias, figyelmes volt.A szálloda felszereltsége, elrendezése a kényelmet szolgálja .A félpanziós ellátás bőséges választékot kínált.A fiatal pincérek szorgosan forgolódtak köztünk, de éppen gyakorlatlanságuk miatt szükséges lenne egy tapasztaltabb "főnök" közéjük, aki irányítja, segíti munkájukat. Wellness szolgáltatások minden igényt kielégítettek, de a fürdő kicsit zsúfolt, a fa pihenőágyak kicsit kényelmetlenek voltak, a billenős típusból kellene több.A fürdő területén is lehetőséget kellene teremteni a vizes törölköző cseréjére.Mindezek ellenére a szálloda a pihenni vágyók minden igényét kielégíti, és kellemes élményekkel tértünk haza."

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Mentes Zoltánné

Kellemes, kényelmes üdülőövezeti szállás a gyógyfürdő szomszédságában jó konyhával, kedves személyzettel.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lejer Márta

Vélemények elrejtése

Több wellness hotelben voltunk, a Balneo Zsóri éttermi szolgáltatásai átlagon felüliek. Nem csak kínálat változatossága, de az ételek ízvilága miatt is.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** P I

Pazar ellátás. Tiszta környezet.Csodálatos hétvége volt. Nagyon jól éreztük magunkat.Sz Gy.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szőke Gyöngyi

Vélemények elrejtése

2008.11.07-09-ig voltunk a mezőkövesdi Balneo Hotelben, nagyon jól éreztük magunkat és elégedettek voltunk mindennel!!!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Lőwy Krisztina

Minden nagyon jó és szép volt ,de legközelebb viszem a saját párnámat az sajnos nagyon kemény és kényelmetlen volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Név nélkül

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.