Balneo Hotel Zsori Wellness Mezőkövesd akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége akciószolgáltatásaiban is a teljességet jeleníti meg a Zsóry Gyógy- és Strandfürdő közvetlen szomszédságában.
Regisztráció

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness****

Mezőkövesd (Magyarország)
Cím: 3400 Mezőkövesd, Zsóry-fürdő, Fülemüle u. 2.

H: 10:00-20:00

› Masszírozó fúvókák
› Jakuzzi

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** vélemények

Segítőkész személyzet, finom vacsora és reggeli, gyerekbarát légkör (a kézműves foglalkozásoknak nagy sikere volt gyermekeimnél).

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Kis-Simon Ildi

Remek volt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dobrókáné Jaros

Nagyon jol éreztük magunkat. Nagyon jo a wellnesrészleg. Finomak voltak az étteremben felszolgált ételek. Változatos volt a menü. Kozmetikai kezelésen is voltam. Nagyon meg voltam elégedve.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** H S

Vélemények elrejtése

A szálloda teljes pihenést és kikapcsolódást nyujtott a Wellness hétvégén. A szállodai szoba felszereltségében egy apró hiányosságot tapasztaltam: 2 ágyas szobában /2fő/ egy pohár volt. Pótolni kellene. A csomag tartalmazott egy egri törökfürdői belépőt, amit később vettem észre, hogy nem kaptam meg. Visszamentem, reklamáltam és megkaptam. Ennél a szolgáltatásnál az volt a problémám, hogy a recepciós nem kérdezett rá, hogy kérem-e a 2 db fürdőbelépőt? Én ugy gondoltam, hogy ezt automatikusan adják. Mivel sok éven keresztül számlákkal dolgoztam igy észrevettem a számla tartalmában. Az volt a bosszantó, hogy már elhagytam a szállodát és a kocsiban néztem meg a számlát.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Sz L

A szállodai szoba megfelelő volt, bár a fürdőszoba lefolyója lassan ment le, minha eldugult volna enyhén. A szállodáról, szobáról, környékről infromáció kevés volt, és a szilveszteri részletes programról is csak akkor kaptunk információt ha külön kérdeztünk. Az étteremben a pincérek nem követték figyelemmel az új vendéget, volt hogy 15 percnél többet kellett várni pincérre. Az ételek túlságosan fűszeresek, még az egyszerű pároltzöltség is. Mindenen öntet , szósz volt, alig volt natúr étel, ami esetleg különböző diétázó személy számra megfelelő lett volna. Natúr zöltség, önetet nélkül csak reggelihez volt. A félig megsütött tojásrántotta enyhe gyomorrontást is iokozott. A szilveszteri ételeket nagyon gyorsan leszedték, ja és a szilveszeter GÁLAVACSORÁBA nem fért bele egy pohárka pezsgő sem.( Ezt nem mondták, így többen pezsgő nélkül maradtak éjfélre, ...)!!! Gyermek pezsgőről ne is beszéljünk! A Wellnness részlegben a törölköző hiány mindennapos volt, és nem figyelték, hogy voltak vendégek akik egész nap foglalták a pihenőágyakat, így aki kicsit később érkezett a fürdőbe az nem talált helyett. A játékszoba kicsi, levegőtlen és a 2-5 éves korosztálynak használható csak. A személyzet nagyon fiatal, hiányzik a szakmai tapasztalat. ( A szállodából való távozáskor nem kérdezték meg, hogyan éreztük magunkat, elgedettek voltunk-e? ) Minőségbiztosítás? Egyébként a többi szolgálataás rendben volt, különösen is a masszázs.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** M A

Vélemények elrejtése

Pazar ellátás. Tiszta környezet.Csodálatos hétvége volt. Nagyon jól éreztük magunkat.Sz Gy.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szőke Gyöngyi

Gratulálunka Balneo Hotelhez. Csodálatos 4 napot töltöttünk Önöknél. Minden igényt kielégítő a szolgáltatásuk. Az ételek ízletesek, finomak voltak. Bőséges választékkal. Köszönjük, és ígérjük visszatérünk. Kérem, hogy értesítsenek az új akciókról! Üdvözlettel: Gáspár Péterné és Péter

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Gáspár Péterné

Vélemények elrejtése

Megvotun elégedve a szolgáltatással ,egyedül a bugyogos viz melegebb lehetet volna,udvari viz lehütötte.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Bartha Miklós

Kellemes három napot töltöttünk el a családommal a hoteleben!Megvoltunk elégedve a szálloda szolgáltatásaival ,a wellness részleggel talán az gond hogy a medencék lehetnének egy kicsit nagyobbak,mert néha zsúfoltak voltak!Az étteremben nagyon bőséges választékos voltak az ételek!A személyzet kedvessége, a szobák és főleg a fürdőszoba luxusa nagyon tetszett!

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Dienesné Zita

Vélemények elrejtése

A szálloda nagyon szép tiszta az ellátás tökéletes, a szobával kapcsolatban van néhány negatívum a toalett nagyon magasra van szerelve valamint a zuhanyzó egyik funkciója hibásan működött a vízkövesedés miatt.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Szilágy Lajos

A szállás csendes, nyugodt környezetben van,a szoba kellemes a wellness szuper! A személyzet maximálisan segítő kész.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Jinda Anita

Vélemények elrejtése

Nagyon jó éreztük magunkat, sokféle reggeli volt, a vacsoránál nem nagyon gondolnak a vegetáriusokra. A wellnes részlegük kifogástalan, nem is nagyon akartak a gyerekek a strandra menni.

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Tarjánné Bindics Zsuzsanna

Szép, modern épület és berendezés. A személyzet nagyon kedves, a szolgáltatások sokrétűek és színvonalasak, az ételek változatosak és ízletesek voltak. Apró hibák előfordultak: a szobákban és a wellness részlegen sokkal több fogast kellene kitenni a fürdőköpenyek szárításához, törölköző felakasztásához, az ágy lábához támaszt kellene tenni, mert mindig elcsúszott, amikor ráültünk, az elszívó nem működött a fürdőszobában, az étteremben nem minden alkalommal kérdezték meg mit szereténk inni a vacsorához, és a terítékek lecserélése sem ment mindig zökkenőmentesen. Mindezzel együtt, nagyon jól éreztük magunkat, kellemesen telt el az ünnepi hosszú hétvége. Jó szívvel ajánlom a szállodát .

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness**** Sápi Éva

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.