Thermál Hotel Visegrád akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Thermal Hotel Visegrád****superior

Visegrád (Magyarország)
Cím: 2025 Visegrád, Lepence-völgy hrsz. 1213.

H: 10:00-20:00

› Gyógy/termálmedence
› Úszómedence

Thermal Hotel Visegrád****superior vélemények

Nagyon hiányoltam a teregetésre szánt lehetőséget. Pótágyazva volt a szobánk, ennek ellenére minden pohárból csak 2 db volt. A paplanok nehezek, melegek, téli paplanok voltak. Minden mással 100 %-kal meg voltunk elégedve, szuper volt.

Thermal Hotel Visegrád****superior Vezér Hilda

Vélemények elrejtése

Gyönyörű környezetben található. Minden együtt van. Pihenési, fürdőzési és kirándulási lehetőségek. Segítőkész személyzet, udvarias kiszolgálás. Mindenkinek ajánlani tudom.

Thermal Hotel Visegrád****superior Rajmon Dóra

Hibátlan, tökéletes.

Thermal Hotel Visegrád****superior Csaba istván

Vélemények elrejtése

"A szálloda és a wellness szenzációs, a személyzet nagyon kedves, ugyanakkor az étterem még bőven hagy kivetnivalót maga után. A vacsoraválaszték szegényes, az ételek íze is középszerű. Ezt csak tetézi, hogy pofátlanul drága az ital az étteremben, ráadásul elutazás előtt tudtam csak meg, hogy sima citromos csapvíz kancsóban "jár" minden vacsorához, igaz, ezt nem hozzák egyből, megvárják hátha rendelsz előtte mást. Két 0,25 literes (!) ice teáért, és egy 0,25 literes mentes vízért több mint pofátlanság 1680 Ft-ot elkérni."

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Nagyon jól éreztük magunkat, maximális udvariasság, kiszolgálás.Megjegyzésként csak annyit, hogy a három nap, két éj "csalóka",-mert az érkezés, 14h-kor, elmenetel,11h-tól kötelező.Lehet-e ezen változtatni?

Thermal Hotel Visegrád****superior Fekete Józsefné

Vélemények elrejtése

Már többször vettük igénybe a Thermál Hotel Visegrád szolgáltatásait, maximálisan elégedettek voltunk vele. Az egri Hunguest Hotel Flróra következik utána a mi rangsorolásunk szerint.

Thermal Hotel Visegrád****superior P E

Ez a szálloda számomra a kedvenc, itt minden tökéletes!!!!! Nagyon jól éreztük magunkat a lányommal!!!

Thermal Hotel Visegrád****superior Zatykó Gabriella

Vélemények elrejtése

Alapvetően jól éreztük magunkat mindenféle tekintetben. Feltöltődtünk, 3 szép napot töltöttünk a szállodában. Amennyiben számunkra kedvező akcióra, csomagra bukkanunk, szívesen jövünk újra ide.

Thermal Hotel Visegrád****superior Makrai Ákos

A szálloda minden tekintettben kimagasló,élményt,pihenést,szórakozást, gasztronómiát,nyújtott számunkra! Amennyiben tehetjük,máskor is az Önök szállodáját választjuk!

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Vélemények elrejtése

Több ízben jártunk a szállodában,mert minden igényt kielégített számunkra.A mostani alkalommal vettük észre,hogy gyermek barát lett a szálloda.Ezzel még nem is lenne baj,de gondolni kellene a csendre,nyugalomra vágyó vendégekre is.Ki kellene jelölni olyan medencéket,ahol csak gyerekek lehetnek,és igenis szóljanak rá a szülőkre,hogy mi a helyes viselkedés ilyen helyen.

Thermal Hotel Visegrád****superior Horváth Csabáné

Az étteremben a büféasztalon található ételek mellett készítenek frissensülteket is, illetve reggelente tükörtojást is sütnek (sima/sonkás/bacon-ös). Nem szerencsés közel ülni, mert iszonyat étel szag volt többször is (hal és olaj), én pedig ki nem állhatom ha ételszagú-olajszagú lesz a ruhám. Vagy nincs szagelszívójuk, vagy nem használják, vagy nem hatékony - nem tudom, de ez egy nagy feketepontot ér nálam!

Thermal Hotel Visegrád****superior Benkő Zoltán

Vélemények elrejtése

A Thermal Hotel Visegrád 3 napos vendégszeretetét élveztük augusztus elején. Nem túlzás, hogy élveztük, hiszen valóban itt minden kényelmet megtaláltunk. A szálloda nagy erénye, hogy akár tömegközlekedéssel is jól megközelíthető. Az ételek ízletesek és változatosak, a wellness részleg jól felszerelt, rendkívül jól felkészült és udvarias a személyzet. Pl. meglepetés volt, hogy lévén az érkezés napján volt a születésnapom, ajándékul egy 20 perces csodálatos indiai arc-vállmasszásban részesültem. Ha mégis kéne negatívumról írni.., háát az egyéb plusz fogyasztás (drinkbár, söröző, étkezőben rendelt italok) árai kissé borsosak, de úgy vélem, egy 4 csillagos szállodánál ez nem róható fel. Köszönöm, és ígérhetem, hogy ide máskor is visszatérek.

Thermal Hotel Visegrád****superior Rétvölgyiné Zsuzsa

Nagyon kellemes környezetben, szép panorámával rendelkezik a szálloda. A belső terek, medencék nagyon esztétikus, ízléses elrendezésüek. Az élményfürdők nagyon jó szolgáltatást nyújtanak.

Thermal Hotel Visegrád****superior T A

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.