Thermál Hotel Visegrád akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Thermal Hotel Visegrád****superior

Visegrád (Magyarország)
Cím: 2025 Visegrád, Lepence-völgy hrsz. 1213.

H: 10:00-20:00

› Gyógy/termálmedence
› Úszómedence

Thermal Hotel Visegrád****superior vélemények

Minden tökéletes a pihenés tekintetében. Az éttermi és bár szolgáltatások árai rendkívül magasak. Az asztalokon elhelyezett kis kérdőív és a hátoldalán leírt kedvezménylehetőség nem igazán ízléses. Magas benzinárak mellett is autózunk, ha feltétlenül szükséges. A welnes bónusz sem válthatja be a hozzá fűzött reményeket a magas kezelési árak miatt. Mindettől függetlenül nagyon kellemes pihenés volt.

Thermal Hotel Visegrád****superior Lakatos József

Vélemények elrejtése

Az első alkalommal, (évekkel ezelőtt) a svédasztalos húsok közül, minden nap valamelyik kemény rágós volt. De következő alkalmakkor már javult a húsok minősége. Ezért adtam csak 9 pontot. Az italár is elég magas, de a többi szolgáltatás kiváló. Gratulálok a szállodának.

Thermal Hotel Visegrád****superior L J

Kellemesen telt az ott töltött néhány nap. Gyönyörű a kilátás a szállodából a Dunakanyarra .Ha lehetőségünk lesz rá szívesen visszatérünk.

Thermal Hotel Visegrád****superior Koppány Tamásné

Vélemények elrejtése

pro: finom volt az étel, tiszta szálloda, kedves személyzet, jó volt a szauna és a medencék is contra: hűvös volt a szobában

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Azzal kezdeném, hogy kikapcsolódásnak teljesen jó volt. Viszont többet nem megyünk. Miért? Katasztrófális az éttermi dolgozók hozzáállása. Aki fontos, azzal beszélgetnek, a többiek meg le vannak... Első este egy 4*-os szállodában a kutya nem jött oda megkérdezni, hogy ugyan kérünk e valamit a vacsorához. Utolsó este egyik pincér a másikat kérdezte, h ezek nem fogyasztanak? Az első úr vállat vont, azt mondta nem tudja és elment... A wellness kifogástalan,a táj fantasztikus. De ezek a bunkó pincérek a kevés kaja választék rontott az egészen.

Thermal Hotel Visegrád****superior Müller Attila

Vélemények elrejtése

Szilveszterkor nagyon rossz volt a hangosítás és a videó közvetítés is ahol mi ültünk. A felszolgálás Jánosi Janó személyében kifogástalan volt.Az ételek finomak voltak, de feleslegesen sok volt. A zenekar csak gyors számokat játszott, ezért éjfél után felmentünk. Cigányzene felesleges volt.

Thermal Hotel Visegrád****superior Miklósy Lajos

A szálloda kívül-belül nagyon szép, a panoráma kifogástalan bár a"dunai panorámás"szobafoglalásnál nem gondoltuk, hogy a főút pont a szálloda előtt van, így egy picit zajos volt. A szoba néhol hagy kívánni valót maga után. Nem egy négy *-os szállodához méltó(szerintünk), hogy a zuhanyzóban szappan adagoló van felszerelve és már nem a mai darab, a fürdőszoba lefolyója kijárt és ha csak ráléptünk csörgött-zörgött. Az ételek választéka nem nagy fantáziára utal, és volt, hogy nem volt íze egyiknek sem. Persze volt részünk megtapasztalni az ellenkező esetet is az egyik nap. A személyzet hozzáállása meglepő és számunkra furcsa volt. Barátságtalan, szigorú, mogorva, karót nyelt egy társaság. A felszolgálók minden pillantása és mozdulata arról árulkodott, hogy haladjunk már az evéssel. Alig tettük le az evőeszközt már ott is volt egy, elvenni a tányért. Az utolsó nap reggele a negatív érzéseinre feltette a pontot. Reggel azzal ébresztettek már 8 órakor szobába kopogással, hogy volt-e fogyasztásunk a minibárból! Szóval jó lenne ha már kellnénk és elhagynánk a szobát. Az aznapi recepciós hölgy utána elnézést kért távozásunkor, de ez igen kellemetlen volt. A wellness részleg viszont hatalmas, minden igényt kielégít. A medencék változatosak, ötletesek. Összességében pihentünk egy jót de valószínü nem jövünk többet.

Vélemények elrejtése

Kedvesek, mosolygósak, gyors személyzet. Az éttermi pincérekkle nem sok dolgom volt, de 3-szor is hallottam őket a vendégeket kibeszélni, miszerint milyen mocskot hagytak maguk után, stb. Ezt lehet, de semmiképp nem mások előtt!!! A tanulók esetlensége egyáltalán nem zavar, de ez igen. Üvöltöző németek éjjel 2-kor itt is vannak, de ez nem a szálloda hibája! A wellness részben a sült krumpli szag folyamtosan árad-terjeng. Nagyon zsúfolt, a napozóágyak foglalása jellemző, de ez sem a szálloda hibája. A recepció munkája kiemelkedően szuper volt, kedvesség, figyelmesség,segítőkészség maximálisan. Mondjuk nem vagyunk problémás vendégek, de simán maradhattunk utolsó nap délutánig, ami nagyon jó volt.

Thermal Hotel Visegrád - kifogástalan

Thermal Hotel Visegrád****superior Soltész Judit

Vélemények elrejtése

Nagyon kellemes környezetben, szép panorámával rendelkezik a szálloda. A belső terek, medencék nagyon esztétikus, ízléses elrendezésüek. Az élményfürdők nagyon jó szolgáltatást nyújtanak.

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Mindenkinek ajánlani tudom, aki csendes, kulturált környezetben szeretne néhány napot eltölteni. A szálloda személyzetének udvariassága, figyelmessége tovább fokozta elégedettségünket. A wellness részleg kényelmes, minden igényt kielégít. Köszönjük.

Thermal Hotel Visegrád****superior B K

Vélemények elrejtése

Három éjszakát töltöttünk a Thermál Hotel Visegrádban. A környezet gyönyörű, a hotel kívülről látványos, a park gondozott, a medencék szépek, tiszták. A szálloda első látásra megkapó, de... A hang- és zajszigetelés zéró. Az első éjszaka a szomszédos szobában tanyázó ordenáré család miatt alig aludtunk, ezért kénytelen voltam másik szobát kérni. A recepción egy agyonsminkelt, a magyar flegma-átlagot simán hozó pipi mosoly-mentesen végighallgatta a kérésemet, majd adott egy másik szobát, de mintha a fogát húzták volna! Komolyan mondom, nem értem: van ebben az országban egy ilyen általános flegma-képző, ahol minden ilyen pics@ kitanulja, hogyan kell méla undorral "kiszolgálni"??? A második este nyugodtan telt az új szobában, de a harmadik este valamilyen céges konferencia résztvevői baromkodtak egész éjszaka, így alig aludtunk. Pihenni mentünk Visegrádra, de egyáltalán nem erre a Havanna-lakótelep fílingre számítottunk!!! A személyzet látványosan lesz@rta, hogy mi ezért a két-éjszakás ricsajozásért még fizetünk is. Vacsoránál a legnagyobb kihívást az jelentette, hogyan ehetjük meg az ételt anélkül, hogy elvennék a tányért. Ha az ember nem figyelt, hipp-hopp, már el is tüntették. A legnagyobb attrakciót az a felszolgáló csajszi jelentette, aki két számmal kisebb fehér blúzban jött-ment az elhízott férfinépek közt, akik nyálukat csorgatva próbáltak úgy tenni, mintha nem látnák a kivillanó pipi-husit és formás popsit. Persze az asszonypajtás ott ült, úgyhogy csak óvatos lapos pillantásokra futotta. Hja, és az italfogyasztás! Vigyázni kell, mert nagyon drágán mérik, ráadásul folyamatosan kérdezik, hogy mit kérünk inni, de hasonló hozzáállással már más termál-szállodában is találkoztam. Oké, első a biznisz, ezzel nincs is baj... Összefoglalva: a wellness részleg hozza az átlagot, a szauna rész ötletes, a személyzet gyengus, a zajszigetelés NULLA. Emiatt folyamatosan olyan érzése van az embernek, mintha egy panelház nyolcadik emeletén lakna: hallani, hogyan húzzák le a szomszédban a klotyót, hány gyerek rohangászik a folyóson és alattad-fölötted, ki hányszor dugja meg az asszonyt, stb. A visegrádi Fellegvár parkolója óránként 300 forint (rablás!), a belépő 1.400, panoptikummal 1.700. Hülyék ezek? Kösz nem kértünk belőle, inkább elmentünk a bob-pályára, ahol 400 forintért oltárian jól szórakoztunk, a túraösvényen pedig ingyen élveztük a gyönyörű tájat és a mesés levegőt. Jó volt, de azért annyira mégsem, hogy még egyszer oda menjünk! A "superior" jelző túlzás, a négy csillag szintén.

Thermal Hotel Visegrád****superior Battay Tamás

Mindennel elégedettek voltunk.Vacsora után kerstük a lehetőséget sétára,illetve fel akartuk fedezni a Duna partot.Nem sikerült.Nincs kialakítva erre lehetőség.De ez nem a szálloda hibája.

Thermal Hotel Visegrád****superior Tarr Erika

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.