Thermál Hotel Visegrád akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Thermal Hotel Visegrád****superior

Visegrád (Magyarország)
Cím: 2025 Visegrád, Lepence-völgy hrsz. 1213.

H: 10:00-20:00

› Gyógy/termálmedence
› Úszómedence

Thermal Hotel Visegrád****superior vélemények

Köszönjük, mindenki nagyon kedves és segítőkész volt.Minden problémában gyorsan a rendelkezésünkre álltak.

Thermal Hotel Visegrád****superior G.Labossa Ágnes

Vélemények elrejtése

A szállodávasl és a wellness szolgáltatásokkal elégedettek voltunk, ami zavart az, hogy az összes medencében ugráltak a gyerekek. Bárhova mentünk, mindenhol ugrálás és fröcskölés volt. Már több wellness szállodában voltunk, de sehol nem volt megengedve a medencébe való ugrálás. Sajnos se a szülők se a személyzet nem szólt rájuk, csak nevettek ahogy ugráltak a gyerekek.

Thermal Hotel Visegrád****superior Barus Zoltán

Hely és a szálloda gyönyörű, a személyzet kedvessége sokat javított az étteremben készített ételek színvonalán. A gyerekmenük ehetetlenek voltak ( ez igaz minden ott töltött napunkra ). A reggeli ételek választékán a spórolást éreztem ( pl.: felvágottak minősége, a vacsora finom volt, de egyoldalú. Hal hallal vagy szárnyas szárnyassal. Nekem hiányzott a választék.

Thermal Hotel Visegrád****superior Bán Gábor

Vélemények elrejtése

Jól éreztük magunkat a Thermal Hotel Visegrádban. A fürdő részleg kitűnő. A vacsorához kínált meleg étel választék lehetne gazdagabb (a reggeli tökéletes) és hiányoltuk a csúszdákat a medencékből.

Thermal Hotel Visegrád****superior Mátyus Anita

Nagyon elegedettek voltunk mindennel, tokeletes pihenes volt.Szalloda szuper,tisztasag mindenhol, etterem kivalo,friss etelek,valasztek boseges,glutenmentes etelek megjelolve,vizek hofoka toleletes,telen kint furodni forro vizbe szuper elmeny. Maximalisan jo volt minden.Ami kicsit zavaro volt az az agyak matrac puhasaga es a potagy merete,de a tobbi karpotolt mindent.Szivesen ajanlom mindenkinek,es ha lesz ra anyagi szivesen visszamegyunk.

Thermal Hotel Visegrád****superior komaromi annamaria

Vélemények elrejtése

Nagyon jól éreztük magunkat, maximális udvariasság, kiszolgálás.Megjegyzésként csak annyit, hogy a három nap, két éj "csalóka",-mert az érkezés, 14h-kor, elmenetel,11h-tól kötelező.Lehet-e ezen változtatni?

Thermal Hotel Visegrád****superior Fekete Józsefné

A szálloda nagyon szép, tiszta, a wellnes részleg minden igényt kielégítő. Sajnos az italok árai magasak.

Thermal Hotel Visegrád****superior Pappné Varga

Vélemények elrejtése

A szoba felszereltségénél a fürdőkádat hiányoltam, illetve az ágy kényelmével nem voltunk 100 %-ban elégedettek.A vacsoránál szintén hiányoltam a kissé hétköznapibb ételeket, túlságosan a különleges ételek felé orientálódtak, a reggeli viszont kifogástalan volt.Egyébként a szálloda gyönyörű, az uszoda nagyon jó volt.

Thermal Hotel Visegrád****superior Tóth Angéla

Több ízben jártunk a szállodában,mert minden igényt kielégített számunkra.A mostani alkalommal vettük észre,hogy gyermek barát lett a szálloda.Ezzel még nem is lenne baj,de gondolni kellene a csendre,nyugalomra vágyó vendégekre is.Ki kellene jelölni olyan medencéket,ahol csak gyerekek lehetnek,és igenis szóljanak rá a szülőkre,hogy mi a helyes viselkedés ilyen helyen.

Thermal Hotel Visegrád****superior Horváth Csabáné

Vélemények elrejtése

A szálloda igen szép környezetben várja vendégeit. Rendkívül kellemes hely, amelynek különösen a wellness részlegét emelném ki. Ami miatt nem adtunk maximális pontszámot az elsősorban a személyzettel kapcsolatos: a takarítás ideje alatt még a szobában tartózkodtunk, így nem tudták elkezdeni a takarítást, később viszont nem is próbálkoztak, úgyhogy egész hétvégén néztük a pénteki mosatlant az asztalon. A masszőr igen kezdő volt, nem nyújtotta a masszírozás a várt felüdülést, vasárnap reggel kilenckor a takarítónő ébresztett bennünket kissé tapintatlanul. A szálloda vacsora kínálata nem volt túl változatos, de elfogadható volt. A wellness részleg szolgáltatásai egytől egyig kiválóak voltak, különös tekintettel a szauna parkra, ehhez csak gratulálni lehet, kiváló felüdülést jelentett számunkra nagyszerű környezetben. Ami szintén szokatlan volt számunkra, az az, hogy a szobát elhagyva a távozás napján már csak egy órán át használhattuk ingyen a wellness részleget, utána elég súlyos árat kellett volna fizetnünk már két óráért is (máshol, ezt az időintervallumot rugalmasabban kezelik,főleg akkor, ha figyelembe veszik, hogy az első napon későn érkeztünk). Miért csak este hatig tartják a foglalás napján a szobát, ha nem szólunk oda? Ez nyomasztó, miért kell a telefon után kapkodnunk vagy izgulnunk, hogy odaérünk-e ? Nem bíznak a vendégekben? A lehetőség, hogy a fővároshoz közel, Szentendréhez, Esztergomhoz és a visegrádi várhoz közel pihenhetünk kiváló. Bár találkoztunk már sokkal készségesebb személyzettel más szállodákban, nem mondanám, hogy nem látogatunk ide vissza újra. Véleményemet kérem tekintsék építő jellegű kritikának, mert összességében kellemesen felüdülve tértünk haza otthonunkba.

Thermal Hotel Visegrád****superior H J

Maximalisan elegedettek voltunk,kaja kicsit szegenyes, dietas etelek valaszteka es kiszolgalasa ami szornyu. Taj es a vellnes karpotolta.

Thermal Hotel Visegrád****superior k a

Vélemények elrejtése

A nem megfelelő méretű (kicsi) köntös cseréje és plussz párna beszerzése kicsit körülményesen sikerült, a napi takarítás csak részleges volt. Az ágy bevetése, minden törülköző cseréje ( a welness részlegben is használható + törülközőkre is gondolunk) nem volt megoldott. A szolgáltatások igénybe vételi lehetősége, színvonala, a programajánlat, a konyha megnyerte tetszésünket. Igen valószínű, hogy fogjuk még igénybe venni szolgáltatásaikat.

Thermal Hotel Visegrád****superior dr. Drozdik Éva

Szép tiszta környezet, wellness rész nagyon szép, tetszett a stílusa. Nagyon gyermekbarát a szálloda. (A füdőszobában a tuskabint kedvezőbbnek tartanám.)

Thermal Hotel Visegrád****superior Papp Márta

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.