Thermál Hotel Visegrád akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Thermal Hotel Visegrád****superior

Visegrád (Magyarország)
Cím: 2025 Visegrád, Lepence-völgy hrsz. 1213.

H: 10:00-20:00

› Gyógy/termálmedence
› Úszómedence

Thermal Hotel Visegrád****superior vélemények

Recepciónál kiderült hogy a szobát csak 14 óra után vehetjük át...így még egy rövid programot be kellet tervezni, bár szerintem minden szállodába min. 12 órától kéne egy szobát átadni a vendégnek. A szoba tisztasága sajnos nem volt elegendő mert ételmaradékot találtam az ágy mellet. A vacsoránál egy pohár bórban leülepedett valami maradék, de a pincér szó nélkül kicserélte. A személyzetről egyébként nagyon pozitív benyomásom volt...kedves és aktív. Ami nagyon zavaró, hogy a szálloda elhagyásánál nem kaptam egy tételes számlát ahol az ital árak fel vannak vázolva. Nem fogyasztottunk sokat de k.b. kiszámolva egy pohár bór ára (2 dcl k.b. 1100 Forint - bolti ára az üvegnek 1700) és egy 0,5l üveg Visegrádi víz a Visegrádi palackozó üzem közvetlen közelében 600 Forint. Ez nem lenne zavaró, ha valahol az asztaloknál a vendéget felvilágosítanák az árakról. Nem fogyasztanának kevesebbet a vendégek de legalább nem lenne egy meglepetés a pihenés végén.

Thermal Hotel Visegrád****superior Beiszer Norbert

Vélemények elrejtése

A személyzet udvariassága, a szoba felszereltsége, tisztasága , a wellness részleget is beleértve szerintem nem hagy kívánni valót.

Thermal Hotel Visegrád****superior Mongné Nagy

Másodszor voltunk, akkor elégedettebb voltam. Tisztább volt a szálloda. (Pl. nem volt poloska a folyosón vagy az étteremben a függönyön, és nem volt koszos a folyosón a szőnyeg vagy a fürdőszobában a zuhanyfüggöny.) A szobalányok most is nagyon kedvesek voltak és a fogadó személyzet is. A pincérekről már nem tudnám ugyanezt elmondani. Egyetlen nagyon kedves, fiatal pincérnőtől eltekintve a pincérek lassúak voltak, a vacsoránál már 8-kor pakolták (csörömpölve) a reggeli terítéket, és nem volt egy kedves mosolyuk. A wellnes részleg továbra is nagyon szép, tiszta. Az ottani személyzet kedves, segítőkész.

Thermal Hotel Visegrád****superior Kerekes Mónika

Vélemények elrejtése

Három éjszakát töltöttünk a Thermál Hotel Visegrádban. A környezet gyönyörű, a hotel kívülről látványos, a park gondozott, a medencék szépek, tiszták. A szálloda első látásra megkapó, de... A hang- és zajszigetelés zéró. Az első éjszaka a szomszédos szobában tanyázó ordenáré család miatt alig aludtunk, ezért kénytelen voltam másik szobát kérni. A recepción egy agyonsminkelt, a magyar flegma-átlagot simán hozó pipi mosoly-mentesen végighallgatta a kérésemet, majd adott egy másik szobát, de mintha a fogát húzták volna! Komolyan mondom, nem értem: van ebben az országban egy ilyen általános flegma-képző, ahol minden ilyen pics@ kitanulja, hogyan kell méla undorral "kiszolgálni"??? A második este nyugodtan telt az új szobában, de a harmadik este valamilyen céges konferencia résztvevői baromkodtak egész éjszaka, így alig aludtunk. Pihenni mentünk Visegrádra, de egyáltalán nem erre a Havanna-lakótelep fílingre számítottunk!!! A személyzet látványosan lesz@rta, hogy mi ezért a két-éjszakás ricsajozásért még fizetünk is. Vacsoránál a legnagyobb kihívást az jelentette, hogyan ehetjük meg az ételt anélkül, hogy elvennék a tányért. Ha az ember nem figyelt, hipp-hopp, már el is tüntették. A legnagyobb attrakciót az a felszolgáló csajszi jelentette, aki két számmal kisebb fehér blúzban jött-ment az elhízott férfinépek közt, akik nyálukat csorgatva próbáltak úgy tenni, mintha nem látnák a kivillanó pipi-husit és formás popsit. Persze az asszonypajtás ott ült, úgyhogy csak óvatos lapos pillantásokra futotta. Hja, és az italfogyasztás! Vigyázni kell, mert nagyon drágán mérik, ráadásul folyamatosan kérdezik, hogy mit kérünk inni, de hasonló hozzáállással már más termál-szállodában is találkoztam. Oké, első a biznisz, ezzel nincs is baj... Összefoglalva: a wellness részleg hozza az átlagot, a szauna rész ötletes, a személyzet gyengus, a zajszigetelés NULLA. Emiatt folyamatosan olyan érzése van az embernek, mintha egy panelház nyolcadik emeletén lakna: hallani, hogyan húzzák le a szomszédban a klotyót, hány gyerek rohangászik a folyóson és alattad-fölötted, ki hányszor dugja meg az asszonyt, stb. A visegrádi Fellegvár parkolója óránként 300 forint (rablás!), a belépő 1.400, panoptikummal 1.700. Hülyék ezek? Kösz nem kértünk belőle, inkább elmentünk a bob-pályára, ahol 400 forintért oltárian jól szórakoztunk, a túraösvényen pedig ingyen élveztük a gyönyörű tájat és a mesés levegőt. Jó volt, de azért annyira mégsem, hogy még egyszer oda menjünk! A "superior" jelző túlzás, a négy csillag szintén.

Thermal Hotel Visegrád****superior Battay Tamás

"A szálloda és a wellness szenzációs, a személyzet nagyon kedves, ugyanakkor az étterem még bőven hagy kivetnivalót maga után. A vacsoraválaszték szegényes, az ételek íze is középszerű. Ezt csak tetézi, hogy pofátlanul drága az ital az étteremben, ráadásul elutazás előtt tudtam csak meg, hogy sima citromos csapvíz kancsóban "jár" minden vacsorához, igaz, ezt nem hozzák egyből, megvárják hátha rendelsz előtte mást. Két 0,25 literes (!) ice teáért, és egy 0,25 literes mentes vízért több mint pofátlanság 1680 Ft-ot elkérni."

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Vélemények elrejtése

Ez a szálloda számomra a kedvenc, itt minden tökéletes!!!!! Nagyon jól éreztük magunkat a lányommal!!!

Thermal Hotel Visegrád****superior Zatykó Gabriella

Kifogástalan ellátás,előzékeny,segítőkész személyzet,kellemes nyugodt környezetben pihenhettünk. Az étkezések alkalmával változatos egészséges,sokféle ételt kínálnak.Visszatérő vendégek vagyunk,mert a mi ízlésvilágunknak nagyszerűen megfelel.Bátran ajánlottam másoknak is,s aki kipróbálta nem bánta meg,s vissza akar menni.

Thermal Hotel Visegrád****superior Békésiné H. Kinga

Vélemények elrejtése

A Welness részleg nagyon jó, talán a követ kellene néha felmosni, hogy ne csússzon anyira, vastagon áll a víz és tisztább legyen. A szoba nem violt elég meleg a +3 fok állítási lehetőség nem működött, a köpeny hónaljban 10cm -es darabon ki volt szakadva. Az étteremben amikor elmentünk vacsorát választani, mire vissza jöttünk a székünkben volt a pincér tálcája aki épp a másik asztalnál egy bort nyitott ki! Egyébként kellemes volt!

Thermal Hotel Visegrád****superior Pintér József

Nagyon jó a véleményem, sajnos 1 nappal korábban el kellett jönnünk, így a wellness szolgáltatásokból nem volt alkalmunk igényelni, de amit olvastam az alapján nagyon jó. mert 3 napot kirándulással nézelődéssel töltöttünk a 4-ik napra terveztük a wellness szolgáltatások igénybevételét. A személyzet nagyon kedves volt, de talán a kapcsolódó kedvezmények igénybevételének lehetősége nem gördülékeny. Hiszen már 3 éjszakához kapcsolódóan volt kedvezmény ásványvíz, pohár bor, melyet mi külön nem kértük és nem is kaptuk meg. Talán nekem kellett volna a pincéreknek szólni, nos én nem gondolom. Minden mással maximálisan megvoltunk elégedve. Talán az volt a gond, hogy először voltunk itt, és nem voltunk tisztábban a kedvezmény igénybevételének lehetőségével. Azonban ez nem gátolt bennünket abban hogy jól érezzük magunkat.

Thermal Hotel Visegrád****superior Ilyés Gáborné

Vélemények elrejtése

Nagyon jó véleménnyel vagyok a szállodáról, különösen azok után, hogy a 86 éves anyósomnak mekkora örömet okozott. Pedig nagyon kritikus és lélekben 20 éves. A szálloda konyhája kitünő, hatalmas választékkal, kedves megértő személyzettel.

Thermal Hotel Visegrád****superior Név nélkül

Minden korrekt, megfelelő színvonalú. A fitness részleg lehetne nagyobb.

Thermal Hotel Visegrád****superior Wirth Péter

Vélemények elrejtése

Magyarországi viszonylatban kiemelkedő szolgáltatás. Az étkezési kínálat sokféle. A kiszolgálás kiemelkedően udvarias. A medencék és a wellness szolgáltatások igazi kikapcsolódást nyújtottak.

Thermal Hotel Visegrád****superior Ollári Zoltán

Korábban még ebben a szállodában nem jártam, de összehasonlítva a többi szállodával, hasonlóan kiemelkedő és jó szinvonalú szolgáltatásokat kaptam. Az ellátással és személyzettel is meg voltam elégedve. Ünnepi időszakban voltunk a szállodában és a programok is változatosak voltak.

Thermal Hotel Visegrád****superior B B

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.