Hotel Karos Spa Zalakaros akciós wellness ajánlatai 5% Wellness Centrum kedvezménnyel! Wellness hétvége
Regisztráció

Hotel Karos Spa****superior

Zalakaros (Magyarország)
Cím: 8749 Zalakaros, Alma utca 1.

H: 10:00-20:00

› Gyógy/termálmedence
› Aromabarlang

Hotel Karos Spa****superior vélemények

Már 4 alkalommal vettük igénybe ezt a szállodát, ami jelzi, hogy a nagy választási lehetőség mellett is visszatérő vendégek vagyunk. Családtagjainkat és barátainkat is elhoztuk már ide és ők is jól érezték magukat.Ami fontos, hogy a wellness részleg tágas és jól felszerelt és az éttermi szolgáltatás is kitünő.

Hotel Karos Spa****superior Dr. Húth

Vélemények elrejtése

Már harmadszor voltunk itt, és az elmúlt idő alatt rengeteget fejlődött a szálloda.

Hotel Karos Spa****superior Szalánczi Csaba

Családbarát szálló, minden jól van kitalálva, szolgáltatások akár Ausztriában egy 4*-os wellness hotelban, csak a szombat reggeli " pontos " étterem nyitás ( 10 perc csúszással, mert a jazz zenekar még szerelte a hangszereit és felmosni sem sikerült " tisztességesen " a restit...), vagy ebédidöben 19 percet kellett várnunk a hajóbárban az italunk számlájára. A rendszer jó, kedves a személyzet, áraik versenyképesek, csak a müködését kellene svájci pontossággal " megspékelni "

Hotel Karos Spa****superior Csordás János

Vélemények elrejtése

Minden príma, csak Győrtől egy kicsit messze van

Hotel Karos Spa****superior Borbély László

nagyon kellemes hatalmas szálloda rengeteg szolgáltatással egy 3 napos hosszú hétvégén ki sem lehet használni mindent a welness részlegben sok a javítás alatt tábla nem tudom mi a baj de három nap alatt meg lehetne csinálni csináltatni

Hotel Karos Spa****superior Balogh Zoltán

Vélemények elrejtése

kényelmes, tiszta. Az étterem szolgáltatása nagyszerű. A parkolás kicsit körülményes

Hotel Karos Spa****superior Salavecz Mariann

Második alkalommal voltunk a Karos Spa-ban párommal. Tavaly voltunk, akkor is tetszett, de most áprilisban egyszerűen szuper volt. Ajándékba kaptunk barátainktól egy hétvégét a szállodába, javaslom mindenkinek! Tök jó ajándék! Egész nap wellnesseltünk, fürödtünk, szaunáztunk, a wellness részlegen masszíroztattuk magunkat. Egyik este pedig gyertyafény mellett vacsoráztunk - ez a csomag tartalma volt, végre egy kis nyugi, a zűrös, stresszes mindennapok helyett.

Hotel Karos Spa****superior Kardos Levente

Vélemények elrejtése

Először voltunk az Önök szállodájában-Zalakaroson-rendkívül jól éreztük magunkat.

Hotel Karos Spa****superior Lénárd Lajos

4x voltunk, és bizonyosan még fogunk menni, kedvező árak, az apartmanszobáik tökéletesek kisgyerekeseknek, de ez persze azoknak lehet fontos, akik nincsenek összenőve a babáikkal, gyerekeikkel, akiknek gyerekei tudnak külön akudni. Gyerekszempontból a hotel tökéletes, játszóház gyerekfelügyelettel, gyerekprogramok, 2 fedett gyerekmedence, szabadtéri játszótér, már a 2 éves lányom is tudja, hogy ismét szeretne menni. Felnőtteknek is kiváló pihenést, kikapcsolódást és kényeztetést nyújt. Pici negatívum, hogy a menű naponta ismétlődik, mindennap ugyanazokból az ételekből válogathatsz, de 3 napig ez is elmegy. Ez az elején nem volt így (ezt 2008 Karácsonyakor tapasztaltuk)

Hotel Karos Spa****superior Fodor Csaba

Vélemények elrejtése

A wellnessrészlegben hideg van, hidegek a medencék, az egyetlen jó hőmérsékletű medencébe 14 év alatti gyerek nem mehet be. Reggelinél a friss ételkészítés nagyon lassú, a vacsoránál teltház esetén 4-5 személynek bajos a helytalálás, A személyzet gyengén koordinálja az étkezések lebonyolítását. (Csak teljen el valahogy a munkaidő végre. Ezt érezni.) A meghírdetett programok rendre (2szer tapasztaltam) nem szombat este, hanem az érkezés napján pénteken!!! kerülnek megrendezésre. (Szandi, Pótszilveszteri zenés táncos buli, Király Viktor...) Ez becsapás, mert mi szombatra kipihenten terveztük a kikapcsolódást, nem pénteken "beesve" fáradtan!! Erre a barátaink is pórul jártak a következő hétvégén!! (Király Viktor) Erre még hab a tortán, hogy szombaton egy kis bárba kellene néhány asztalhoz bezsúfolódnia azoknak, akik zenét halgatni, fogyasztani, kikapcsolódni szeretnének. Képtelenség egy ekkora szálloda sok sok vendégének egy ilyen pici bárban elférnie!! A nagyrendezvényt pedig ugye péntek este letudták!! Mi marad? A BOSSZÚSÁG!! Az árak sem tükrözik a pár évvel ezelőtti szinvonalat. El kéne gondolkodni és változtatni néhány dolgon.

Hotel Karos Spa****superior Név nélkül

Karos Spa Zalakaroson szerintem ma is a legkellemesebb, legmegbízhatóbb (az árért azt kapom, amit ígérnek) szállodák közé tartozik.

Hotel Karos Spa****superior Lóczi Márta

Vélemények elrejtése

Nagyon elégedettek voltunk mindennel.Köszönjük!

Hotel Karos Spa****superior Hock László

Zalakaroson a Karos Spa Hotelben voltunk, még ennyire jól felszerelt, programmal, wellness résszel felszerelt hotelben nem voltunk. Sok hotel tanulhatna Tőlük.

Hotel Karos Spa****superior Horváth György

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.