"A négycsillagos wellness hotel Zalakaros központjában, 162 szobával, saját fürdőkomplexummal a testi-lelki megújulást kínálja Önnek! A "vízi világ", ahova érdemes betérni! Wellness hotelünk fürdőkomplexuma teljes felfrissülést és felhőtlen szórakozást nyújt a család minden tagjának. Töltődjön fel wellness intézetünkben új energiával és életérzéssel! A medencénkben egészséges ásványi anyag tartalmú termálvíz veszi Önt körül, mely testét lelkét felmelegíti, kényezteti. Teljesen ellazulhat a szaunánkban, gőzfürdőnk és élményzuhanyaink különleges felfrissülést biztosítanak. Feszültségét, fizikai fájdalmait felkészült masszőrjeink segítenek oldani. Érezze újjászületettnek magát és engedje meg, hogy testét lelkét a további kezelésekkel
Regisztráció

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior

Zalakaros (Magyarország)
Cím: 8749 Zalakaros, Gyógyfürdő tér 8.

H: 10:00-20:00

› Uszoda
› Gyógy/termálmedence

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior vélemények

Nagyon barátságosak és kedvesek az ott dolgozó személyzet. Kiszolgálással és a kínálattal maximálisan elégedettek voltunk.Mindenkinek ajánljuk.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Pitzné Berta Veronika

Vélemények elrejtése

Kiválló pihenési lehetőség minden korosztály számára, gyerekeseknek külön ajánlom az animátorok és a programok miatt. A gyerek és a szülő is ki tud kapcsolódni. Gondtalan, kellemes pihenés volt.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Homa Csaba

Nagyon jól éreztük magunkat, igazi kikapcsolódás volt a MenDan-ban eltöltött 3 nap. A szálloda tiszta, jól felszerelt, az alkalmazottak udvariasak, segítőkészek, a szolgáltatások és az ételek minősége hibátlan. Csak ajánlani tudom mindenkinek, nem fog csalódni!

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Horváth Hajnalka

Vélemények elrejtése

Karácsony előtti pihenésként töltöttünk itt 3 napot 7 éves kislányunkkal. Megérkezésünk napján hangos buli volt a szállodában, amiről elfelejtettek tájékoztatni, és mivel pont az étterem feletti szobát kaptuk, egész éjjel nem tudtunk aludni. Még a falak a is remegtek. Másnap persze ezt rögtön szóvá tettük a recepción, mire közölték,hogy nagyon sajnálják, és próbáltak megnyugtatni,hogy már nem lesz több hangos rendezvény karácsonyig. Ennek ellenére ragaszkodtunk egy másik szobához, amit meg is kaptunk. Természetesen ez a kis közjáték nagyon rányomta a bélyegét a további pihenésünkre. A wellness részlegben is csalódtunk, mivel -habár gyerekbarát szállodának hirdetik magukat-a medencék túl mélyek, nem ért le a kislányunk lába sehol, csak a jacuzziban, ami mindig tömve volt. Nincs gyerekmedence, és hiába tud úszni egy gyerek, vagy folyamatosan úszik, vagy kapaszkodik a medence szélén lévő korlátba. Volt ugyan még egy sekélyebb termálvizes medence, amibe 12 éven aluli gyerek be sem léphet, mert az úszómester azonnal kiküldi. A vacsorák is eléggé egyhangúak voltak, nem volt kifejezetten gyerekeknek szánt étel, mint sok más helyen. Több wellness szállodában megfordultunk már, de most éreztük azt először,hogy ide egyáltalán nem vágyunk vissza. Kislányunk sem könyörgött továbbmaradásért,mint ahogy szokta. Egyszóval nekünk csalódás volt ez a hely.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior N M

Nagyon kellemes hétvégét töltöttünk itt,szép,tiszta szálloda,jó wellness részleg,még jobb kaják.Vacsinál élő zene.Remélem,még eljövünk ide:)

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Kósa Melinda

Vélemények elrejtése

A hotel szolgáltatásaival meg voltunk elégedve, mindig azt kaptuk a pénzünkért, amit befizettünk, tudván hogy nem azonos szintűek az általunk választott intézmények, ennek ellenére mindig kellemesen éreztük magunkat, akár az ellátást, akár a wellnessrészlegek szolgáltatásaira gondolunk. Kedves udvarias kiszolgálással találkoztunk mindenhol, szívesen térünk vissza ismételten, amennyiben az időnk és a pénztárcánk megengedi.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Berkes István

2 napot töltöttünk el családommal ezen a mesés helyen. A szálloda nagyon szép. A személyzet nagyon barátságos, ezzel nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy belsőséges családias környezetben érezzük magunkat. A szobák is barátságosak. A szálloda éttermének svédasztala első osztályú volt. A gyerekeknek nagyon tettszett a szálloda fürdője, ahol kellemsen elfáradtak. Mindenkinek csak ajánlani tudom , mert magas színvonalú a szállás, az ellátás és a kiszolgálás első osztályú. Fehérné Kovács Andrea

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Fehérné Kovács Andrea

Vélemények elrejtése

A szálloda csodálatos belső átriumokkal rendelkezik, tiszta, rendezett. A wellness részleg is pont elegendő medencével rendelkezik. Az étel-választék kiváló.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Szécsényiné Pántya Henrietta

Nagyon színvonalas hotel, gyönyörű környezetben. Magas szintű kiszolgálás. Jól éreztük magunkat. Amint lehetőségünk nyílik biztos visszatérünk.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Majnár Tünde

Vélemények elrejtése

A szálloda szép, tiszta, a superior szoba kényelmes, jól felszerelt, a wellness részleg a nyitvatartását és szolgáltatásait figyelembe véve imponáló. A félpanziós ellátással elégedett voltam, az étterem kultúrált, tetszett az élőzene, a választék bőséges, az ételek finomak. A szállodai dolgozók közül a recepciósok, az úszómester és a szakácsok kedvesek voltak, azonban a felszolgálók hozzáállása hagy némi kivetnivalót. Vacsorához otthon is többnyire csak vizet fogyasztok, ezért 1. este ezt kértem, amit úgy vettem észre - nem vett jó néven a pincér. 2. este pedig az 1. este negatív tapasztalata miatt ugyan más italt is rendeltem, a vízből elmaradt a jégkocka. Összességében másnak is szívesen ajánlanám a szállodát, kellemes pihenést, kikapcsolódást biztosított.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Koller Mária

Minden nagyon szép és jó volt a személyzet kedvessége az ételek kitünöek a wellnes részleg pedig minden igényt kielégit.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Tomacsek Béla

Vélemények elrejtése

A szolgáltatás és a szálloda kellemes és színvonalas volt, az uszoda-szauna részleg is tetszett és megfelelő színvonalú. A bankkártyás fizetést és a bankautomatákat hiányoltam, ez kissé megnehezítette az életünket. A személyzet kellemes,családias a kiszolgálás.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Bedő Kata

Összességében nagyon kellemes hétvégét töltöttünk ebben a szállodában. A wellness részleg és a szolgáltatások színvonala nagyon jónak mondható. Egyetlen kifogásunk csak, a kellemes és jól felszerelt szobához tartozó, kissé szűk és elavult berendezésű fürdőszoba.

MenDan Magic Spa & Wellness Hotel**** superior Dr.Nagyné Márton Sarolta

További vélemények megjelenítése

Csomagok

Hitelezői tájékoztató

Meghívó egyezségi tárgyalásra

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-88399/2015.